Yllätin tänään 16v poikani ja 14v tyttöni tekemässä SITÄ! mitä noiden päässä oikein liikkuu?
Varasin ajan perheneuvolaan. Lapset sanoivat että halusivat vain kokeilla, tutun kanssa. Huoh
Kommentit (18)
Ei välttämättä. tiedän yhden sisarusten lapsen...
jotta sitten osaisi jonkun muun kanssa. Ei mitenkään todellakaan himoittu toisiamme (yöks) vaan ajateltiin että treenataan toisillamme. Mutta tyrmättiin tosin sitten ajatus, just tuon yöks-reaktion vuoksi.
kokeilla voi kaikkea.. ei tää nyt oo niitä oudoimpia asioita maailmassa..
on asunut isällään 7v-13v, reilu 3 vuotta vasta asunut kanssani, lapsilla siis eri isät
sen siitä saa, kun tehtailee monelle miehelle niitä lapsia
enkä vain sanoisi että huoh...vaikka toisaalta eihän se mitään auta.
Siellä päin tuo on ihan normaalia.
no onpa normaali perhe teillä. itselläni ei ole koskaan käynyt mielessäkään sekoontua isoveljeeni.
Vierailija:
on asunut isällään 7v-13v, reilu 3 vuotta vasta asunut kanssani, lapsilla siis eri isät
Mä uskon että tää voi olla tottakin.
Minä " harjoittelin" serkkuni kanssa.
Vierailija:
Vierailija:
monesti se voi olla ainut vaihtoehto, kaikki perheet eivät ole samanlaisia
Vierailija:
Vierailija:
hyi helvetti. sulla on joku geenivika kun et koe serkkuasi vastenmieliseksi seksikumppaniksi.Vierailija:
lähisukulaisiaan kohtaan. näin luonto suojelee lajiamme.
Olen ollut nuoresta asti häneen rakastunut, kuin hänkin minuun.
Mietimme aikoinaan jopa seurustelua, julkisesti yhdessä oloa, mutta luovuimme ajatuksesta. Meidän vanhemmat eivät olisi sitä ikinä sulattaneet. Ollaan vielä ns. " paremmista piireistä" joten aikamoinen pommi tää olis ollut koko suvulle.. ja varmasti pikkukaupungin pääpuheenaihe pitkään.
Vieläkin rakastan serkkuani ja tiedän tunteen olevan molemmin puolista.. mutta minkäs teet. Kunpa ei oltaisi mitään sukua!
25
Kyllä se mielikuvitus näköjään aika pitkälle riitti. Että mua ärsyttää tuollaiset provo huutelijat.
ei ap
Miksi aina pitää haukkua provoksi? Tiedättekö edes mitä se tarkoittaa? Mitä tai ketä minä viestilläni provosoin?