Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirena hormonikierukasta kysyisin

Vierailija
24.10.2007 |

ongelmani on tosi runsaat kuukautiset, ja sain jo reseptin kierukkaan. Mutta miten vähiin kk jää sen jälkeen? Millaista on mahdollinen tiputteluvuoto? siis tiputtaako koko ajan puoli vuotta vai onko se lähinnä satunnaista tuhrua? MIssä vaiheessa kk kierukka kannattaa asennuttaa vai onko väliä tuon tiputteluvuodon kannalta. Pärjääkö kierukan kanssa oikeasti vain pikkuhousunsuojalla. Ja vielä se paha peikko, Sattuuko sen asentaminen paljon esim. papan ottoa enemmän?

kiitos arvokkaista ja asiallisista vastauksista jo etukäteen

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen. Riippuu tietysti asentajasta ja kunkin yksilöllisistä ominaisuuksista,kuinka paljon sattuu. Itselläni asentamisen jälkeen oli viikon verran pientä tiputtelua,sitten yhdet niukat kuukautiset ja sen jälkeen ei vuotoja lainkaan, en edes pikkuhousunsuojaa ole tarvinnut.

Miinuksena on se,ettei seksi juuri kiinnosta,en osaa sanoa johtuuko hormoneista vai mistä.

Vierailija
2/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää tiputtelua ja sitten pari viikkoa ei mitään, sitten kunnon menkat ja siitä sitten heti säännöllinen kierto. Nyt siis oli kolmannet menkat ja kyllä nämä menkat olivat ihan tavalliset kuin aina ennenkin. Runsaat siis, ja niin ovat olleet noi muutkin.. Että sitä vähentymistä odotellessa. Monella tosiaan loppuu menkat kokonaan, mä tietenkin mun tuurilla kuulun siihen vähemmistöön jolla ei lopu eikä vähene....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentaminen ei sattunut yhtään. En tuntenut minkäänlaista pistoksen tapaista edes. Että näin erilaisia olemme.

Vierailija
4/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä en joutunut siitä mitää maksaa, mut 140e mun mielestä on.

Seksihaluista vielä, mulla ainakin tuplaantunut, ja hyvä niin:)

t.4

Vierailija
5/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotihoidontuella osteta:( Olisin myös halunnut tuon kierukan mutta sen hommaaminen tyssäsi hintaan.

Vierailija
6/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton jälkeen oli noin 3 kk satunnaista tuhrua, ja kuukautisten aikaan vähän reippaampaa vuotoa. Sitten tuhru loppui, kuukautiset tulee säännöllisesti, vuotoa on n.4 vrk joista 2 ekaa ja vimppa päivä sellaista pikkuhousun suojan kanssa pärjättävää ja yksi päivä jolloin tarvin siteitä.

Mulla ennen kierukanlaittoa todella runsaat kuukautiset ja vuotoa noin 7-9vrk sidettä sai vaihtaa tunnin kahden välein ja oli niitä supersiteitä vielä.

Olen tyytyväinen, ja seksi halut on taivaissa :)

Vierailija
7/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et joillain paikkakunnilla saa ilmaiseksi ja toiset saa maksaa täyden hinnan

Vierailija
8/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemissä saa tänä vuonna syntyvä vauva 400¿ lahjakortin, tai sinne muuttava lapsi.

Ja talon rakentaja tai ostaja saa toista tuhatta euroa.

Kaikella sitä houkutellaan

Vierailija
9/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekissa sanottiin että kun kerta resepti on runsaisiin kuukautisiin niin se maksaa 80 euron hujakoilla itselle enää. Muuten noin tuplahinta. lisäksi bonukset :-)

Vierailija
10/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten loppui. Kuukautisten aikana pärjään pikkuhousunsuojalla, vaikka aikasemmin runsaat menkat. Tosin vuotopäivien määrä on vähän lisääntynyt. Samoin kivut, kun aikasemmin ei ollut kipuja ollenkaan. Seksihalut lisääntyneet.

Vierailija
11/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuutteja, puolituntia vai mikä? en huomannut kaikkee kysyä

Vierailija
12/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ottanut mielestäni edes kipeää, vaikka kierukka asennettiin muutama päivä menkkojen päättymisen jälkeen. Pikkaisen nipisti vaan.

Aluksi oli kolmisen viikkoa tuhruvuotoa, sen jälkeen yhdet menkat ja nyt on ollut tuhruvuotoa pari päivää aina silloin kun menkkojen pitäisi olla. Olen todella tyytyväinen tähän, koska aiemmin mullakin oli tosi runsaat kuukautiset (vuotoa 7 päivää ja puolet tuosta ajasta piti pitää yösidettä yötä päivää kolmen tunnin vaihtoajoin).

Vierailija
13/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooosi hyvä. Ei menkoista tietoa ja seksiä voisi harrastaa koko ajan:) Suosittelen. Laittokaan ei juuri tuntunut...

Vierailija
14/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitto ei sattunut YHTÄÄN! menkat jotka oli tosi tos niukat tulivat säännöllisesti lähes vuoden laitosta, sen jälkeen loppu ku seinään. Tämä tiputtelu oli odotettavis kun laittettin ns vääränä päivänä mulle eli 9.tenä päivänä vuodon alusta ku 7:tenä pitäs laittaa, näin sano lääkäri mulle,mut otin riskin ja se kannatti =)

Sekishalut pois, mut olivat jo ennen kierukkaa, oikeestaan heti lasten jälkeen ne hävis-mihin lie ??

joo ja mä ainakin pärjäsin aina pikkuhousunsuojalla noiden mun " menkkojen" aikaan.

SUOSITTELEN !!

Vierailija
15/15 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitto nipisti jonkun verran, sellaista vihlontaa. Ei tiputtelua lainkaan ja kuukautisetkin alkoi heti vähenemään. Nykyään kuukautiset menee pikkuhousunsuojalla, vuotoa tulee noin ruokalusikallinen päivässä. Ennen piti olla alkukuukautiset yöside ja vaihtaa sitä parin tunnin välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän