Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö tiskiharjan silloin tällöin astianpesukoneessa vai heitätkö roskiin ja ostat uuden?

Vierailija
24.10.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin pesen astianpesukoneessa ja kun alkaa olla riittävän kulahtanut, ostan uuden.

Vierailija
2/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sinin vaihtopää harja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten uuden ostan.

Vierailija
4/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole kyllä mennyt miksikään. Pestään aina jotain silloin tällöin käsin ja sini on kestänyt kulahtamatta. Jos käyttää kuumaa vettä niin ja pesuainetta niin samallahan se pestessä se tiskiharjakin putsaantuu!

Vierailija
5/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen koneessa ja kun alkaa olla liian kulahtanut, otan sen joko tiskialtaan pesuharjaksi tai sitten pottaharjaksi. Myös muita lavuaareja jne. pesen sitten näillä kulahtaneilla enen kuin heitän lopullisesti pois.

Vierailija
6/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin kun ei ollut tiskikonetta, keittäessäni tilkan vettä jossa kiehuttelin tiskirättiä, sekoittelin sitä " pesuainekeittoa" sillä tiskiharjalla, jolloin se puhdistui.

Vierailija
7/7 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikivanha teollisuus/maatalouskäyttöön tarkoitettu Alfa-lavalin tiskiharja. Mä pesen sen noin viikoittain tiskikoneessa. Se on oikeasti ainakin toistakymmentä vuotta vanha, mutta ei ole mennyt miksikään. Koirien astioita pestään tavallisella ja sellaisen saa vaihtaa ainakin kerran vuodessa ellei useammankin, vaikka käyttökin aika pientä.