Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^^HEINÄKUISET 2008^^^^

24.10.2007 |

Hei! Onko heinäkuun odotuspinoa jo aloitettu, en ainakaan pikavilkaisulla löytänyt.

Onko jo muita heinäkuisia odottajia? Maanantaina testasin plussa ja tänään vielä varmistusplussan. Laskettu aika on kesä-heinäkuun vaihteessa 30.6-2.7. välillä laskurien mukaan.

Aloitetaan oma ketju, tulkaahan keskustelemaan :-)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up^

Vierailija
2/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä plussasin kans maanataina :) Sain tuon vauvanlaskurin mukaan lasketuksiajaksi 30.6, joten minä ainakin päätiin liittyä tuonne kesäkuisiin..

Tule sinäkin sinne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

Me ruvettiin tässä vähään aikaan sitten miettimään että olisiko pikkukakkosen aika, ja tässä sitä ollaan - raskaana! Meillä on 2v poika, jota " tehtiin" reilu vuosi kun mulla on PCO. Olin varautunut samaan tämänkin kanssa , ja siis aivan pöllähtänyt olo nytten.

Miehellekkään en ole vielä ehtinyt kertomaan kun on töissä. Laskettu aika on kesä-heinäkuun vaihteessa joten liittyisin mielelläni tähän ryhmään.

Haluan vielä tehdä toisen testin viikonlopun jälkeen, kun tämän testin viiva on aika haalea.

Vierailija
4/8 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin plussasin maanantaina ja nyt rv 4+2, wautsi wau -siis 5.:llä viikolla mennään (onhan se alku tämäkin)! Meille odotellaan kolmatta.

Mietin tässä, että millonkahan kehtaisin varata neuvola-ajan, malttaiskohan odotella ensi viikkoon ennen kuin soittaa.. ;) Miten te muut, milloin meinasitte soittaa? Tuntuis jotenkin todellisemmalta, kun sais " merkinnän kalenteriin" .

Vierailija
5/8 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn myös mukaan, pakko kai se on uskoa kun kolmaskin testi näyttää sitkeästi plussaa :) Meillä odotellaan nyt sitten ensimmäistä.

Laskurien mukaan laskettu aika olisi tuossa heinäkuun 3.-5.

Ajattelin malttaa viikon-pari ennen kuin soitan neuvolaan.. ihan alussa ollaan täälläkin. Menen varmaan yksityiselle alkuraskauden ultraan tarkistamaan onko siellä mahassa ketään (meilläpäin eka ultra on kunnan puolesta vasta rv 13 jälkeen).

Palelee niin pirusti, mahaa juilii satunnaisesti ja kahvi maistuu pahalta. Perhana, taisin päästä kofeiiniaddiktiosta kerralla eroon (onneksi tuli vähennettyä litkimistä jo hieman aiemmin).

Onnea matkaan tuoreille plussille!

Vierailija
6/8 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi etoo täälläkin, huomasin pari päivää sitten että tulee tosi huono olo kahvinjuonnin jälkeen. Ei mitään sellaista oiretta edellisessä raskaudessa.

Ja mulla on kanssa jatkuvasti kylmä, etenkin iltaisin. Muita oireita ei vielä havaittavissa.

Vierailija
7/8 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Kiva kun löytyi jo muita heinäkuisia :-)

Oireita ei ole vielä tullut kummemin. Vatsaa repii hieman ja nippailee, mutta siinä kaikki. Paha olo astuu varmasti kuvioon jonkun ajan päästä.

Vierailija
8/8 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille onnellisille,

mulla LA 5.7 ja testi näytti jo lauantaina plussaa.Nyt vaan odotetaan...