Miten niin visalaskua ei tarvi maksaa kerralla?
Monet hehkuttaa etä voi ostaa isompia hankintoja esim. pesukoneen ja maksaa osissa.. Kyllä mulle ainakin tulee visalaskun loppusummaksi kaikki se mitä edellisellä kuulla olen visalla maksanut jotein ei tuo 1kk nyt niin hurja maksuaika ole.
Kommentit (15)
Kyllä mulla on vähimmäisumma minkä voin maksaa. Ei tarvitse maksaa kaikkea kerralla jos ei kykene. Olikohan mulla luottoraja 2000e ja vähimmäismaksu 68e.
maksa minimissään esim. 100¿, kyllä se on koko mälli laskun loppusummana eikä mitään muuta vaihtoehtoa.
Ap
ainakin nordea tarjosi sitä ilmaiseksi, kun tavallisen visan vuosimaksu on jotain kakskymppiä.
olla luotollinen visa vaan ainoastaan 1 kk maksuaikaa..
mutta ei se mitään halpaa luottoa ole, joten en sitä luotto-ominaisuutta käytä.
melkein 1000¿ pesukoneesta. Saankohan sitä mitenkään siirrettyä niin että eräpäivä olis ens kuun viimenen, kun silloin pystyn kyllä maksamaan kun saan palkan, jonka voisin sijoittaa tuohon ja sitten olis veronpalautukset tulossa muita menoja varten. Mutta se ei kai oo mitenkään mahdollista että pystyis visalla maksamaan visalaskua?
Viimeksi kun katsoin, niin pesukoneita sai muutamalla satasellakin?
Vierailija:
melkein 1000¿ pesukoneesta. Saankohan sitä mitenkään siirrettyä niin että eräpäivä olis ens kuun viimenen, kun silloin pystyn kyllä maksamaan kun saan palkan, jonka voisin sijoittaa tuohon ja sitten olis veronpalautukset tulossa muita menoja varten. Mutta se ei kai oo mitenkään mahdollista että pystyis visalla maksamaan visalaskua?
on se koko summa, mutta silti on oikeus maksaa vain minimikuukausierä (mutta loppu alkaa sitten juosta korkoa)
ja pyytää eräpäivän siirtämistä. Todennäköisesti perivät siitä vähän korkoa, mutta kyllä se onnistuu, jos sulla muuten on kaikki (visa) laskut hoidettu eikä ole luettohäiriötä tai vastaavaa.
Esim. mulla se on pienein mahollinen, eli 5% luottorajastani (800¿), tällöin minimisuoritukseni kuukautta kohden on 40¿, mutta siihen tulee siis vielä pieni korko päälle. Mutta hyvää tässä mahollisuudessa on se , että laskun saa maksaa myös kerralla, jolloin tietenkään mitään korkojakaan ei tarvi maksella.
19 jatkaa: Siis ei siihen maksuaikajärjestelyyn tarvita mitään uutta korttia, se on vain ominaisuus, jota pankilta voi anoa. (Minulla myös visa pankkikortin yhteydessä, mutta viime kesänä otin siihen tämän uuden ominaisuuden, jolloin visalaskua ei tarvitse kerralla maksaa, suorituksen minimiprosentin sai itse päättää.)
Ja tuohon, voiko visalla maksaa visalaskua: Ei periaatteessa voi, mutta voit tehdä verkkopankissa visakortiltasi luottokorttinoston omalle tilillesi, jolloin tietyllä tavalla otat siis luottoa, jotta voit maksaa vaikkapa juuri visalaskusi tililtäsi.
Tietysti myös eräpäivän siirto on suurimmassa osassa tapauksia mahdollinen, kun vaan otat yhteyttä maksunsaajaan.
luotolliseksi. Siitä tuli vain ilmoitus kotiin että nyt kortissa on myös luotto-ominaisuus. En olisi halunnut enkä tarvinnut. Risoi kun unohdin maksaa edellisen kuun laskun, huomasin sen pari päivää myöhässä (maksan aina koko kuun laskun kerralla) ja meni luoton puolelle. Eihän siitä korkoa ehdi kertyä paljon mitään mutta heti pamahti se 3,5 e:n käsittelymaksu.
Itse haluan, että kortti on ns. maksuaikakortti, eli maksan kuukauden ostokset aina seuraavassa laskussa kerralla pois.
Minulla on siis samanlainen kortti kuin ap:llä, ei ole mitään minimiä näkyvssä vaan koko summa tulee maksaa kerralla pois.