Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopputilipalkasta kysyttävää!! (en ole sh)

Vierailija
23.10.2007 |

Mulla on viimeinen päivä viimeinen työpäivä tällä työnantajalla. Palkka maksetaan aina kuukausittain eli nyt tän kuun palkka tulee 26. päivä. Työsopimuksessa lukee että lopputili maksetaan yhtiön normaalina palkanmaksupäivänä.

Tarkistin tänään verkkopalkasta tuleeko lopputilipalkka nyt jo tilille vaikka mulla ei ole enää marraskuussa tässä firmassa töitä mutta ei tule. Eikös se periaatteessa pitäis tulla? Vaiko haluaako firma maksaa sen vasta ensi kuussa sillä mulla muutenkin puuttui tunteja ja yleensä puuttuvat tunnit on maksettu aina seuraavan kuun palkassa?

Jos jollain on faktatietoa, kertokaa ihmeessä tai sitten pitää huomenissa tarkistaa asia liitosta.

*euron kuvat silmissä odotellen lomakorvauksiani jotka taitaa olla isommat kuin koko lokakuun palkka*

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä periaatteessa lopputili pitäisi maksaa viimeisen palkanmaksun yhteydessä, mutta monesti niitä rahoja maksetaan vielä työsuhteen päättymisen jälkeenkin. Itselleni on ainakin näin maksettu (sh), että duunin loppumisen jälkeen on vielä maksettu lopputilirahoja. Ole tarkkana että saat rahasi. =)

Vierailija
2/2 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hassua kun ei itse ymmärrä tekstiä paperista mihin itse on nimensä alle pannut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme