Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lasten ollessa päiväkodissa ei saa käydä kaupassa mutta saa vaikkapa nukkua vauvan kanssa kotona?

Vierailija
23.10.2007 |

Eli siis jos on oikeus laittaa lapsi hoitoon vaikka itse on nuoremman kanssa hoitovapaalla, niin miten työssäkäyvällä ei yhtäkkiä olekaan lupaa käydä edes maitoa ostamassa?

Miksi työssäkäyville on niin paljon tiukemmat säännöt?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lapset silti mene ennen kuin on pakko.

27

Vierailija
22/27 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin voin lähettää palkinnon?

Vierailija:

28, minä olen tehnyt jo viisi vuotta.

Eikä lapset silti mene ennen kuin on pakko.

27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsäännöllisistä työajoista huolimatta.

30

Vierailija
24/27 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on tehnyt tutkimuksia, koska? ja jos löytyy niin linkki kiitos

muuten pidä mielipiteet mielipiteinä, äläkä väitä että on " tutkimuksia"

vai tiedätkö edes mikä on tutkimus?? :D

Vierailija
25/27 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppareissu kotimatkalla vie minulta kymmenen minuuttia. Jos lapsen kanssa lähden päiväkodista hakemisen jälkeen kauppaan, niin aikaa kuluu kolmisen varttia (nelivuotiaan kanssa kävely kotoa loitommas kauppaan, kaupassa olo ja kotimatka.)

Kun olen jo käynyt kaupassa, voimme mennä suoraan pihalle leikkimään, tai kotiin yhdessä laittamaan ruokaa tai pelailemaan. Lapsi menee jo puoli kahdeksalta sänkyyn, joten puolikin tuntia on silkkaa plussaa. Varmasti äidin tai isän kanssa muu puuhailu mukavampaa, kuin kaupassa käynti.

Toki olen myös sitä mieltä, että joskus on hyvä yhteisiäkin kauppareissuja tehdä, että lapsi oppii arjen perusjuttuja.

Vierailija
26/27 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan nautin tästä ajasta. Toki myös harrastan ja teen juttuja itsekseni, mutta silloin isi on lapsen kanssa. Ei mulle ole rankkaa viettää lapseni kanssa päivä ja mennä sitten töihin, parempaa tapaa viettää päivä kuin lapseni kanssa en tiedä. Sääli jos teille lapset on raskas taakka, joka uuvuttaa...

Vierailija
27/27 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sääli jos jaksa viettää aikaasi lapsesi kanssa kokonaiseen viikkoon... Päiväkoti ei ole parempi paikka kuin koti, vaikka varmasti pk on hyvä paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi