Mistä löytyisi Viking goret koko 34?
Elikkä eskarilaispojalle metsästän pk-seudulla vikingin goreja. Anttilassa oli mustat mutta jotenkin vaikutti huonommilta ?? kuin viime vuoden CM plussatarjouksessa olleet. Onko kukaan muu samaa mieltä vai kuvittelenko vain? Entä onko mitään kantis tai plussatarjouksia näistä? En ole huomannut seurata...
Kommentit (4)
Hämärästi muistinkin, että jossakin piti olla jossakin " alessa" . Täytyypä mennä Stockalle.
Mä tykkäsin henkilökohtaisesti enemmän Sokoksen kantistarjouskengistä kuin Stockan. Molemmat siis tän kuun. Meille kylläkin lähti mukaan HP kengät, kun ne oli vielä paremman väriset meidän talvivaatteisiin. Mut riippuu tietty vähän vaatteistakin, että mitkä on parhaat.
mutta mun mielestä tosi " klohmut" . Näitä alunperin olin ostamassa, mutta tuntuivat niin järeiltä ja väri ei tytön mieleen ollut. Tosin ei nämä Stockankaan versiot mitkään siroimmat ole. Liekö samaa mallia kuin Sokoksenkin ja mulla vain " mutu" -tuntuma.
Itse ostin eilen, tosin tytölle, kyseiset kengät koossa 33. Kanta-asiakastarjouksessa olivat hintaan 70 euroa. Pojille niitä löytyi harmaan värisenä ja kokoja tuntui olevan vielä jäljellä.