Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein miehesi haukkuu sinua helvetin / saatanan paskaksi? Ja voitko antaa anteeksi?

Vierailija
22.10.2007 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapoihin. On se nyt kummallista, jos on muka normaalia haukkua puolisoaan ties miksi, kun " ollaan niin tempperamenttisiä" .

Vierailija
2/26 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei nimittele mutta saattaa sanoa vaikkapa että on kanssani vain lasten takia, kaksinaamainen eikä tiennyt minkä kanssa joutui naimisiin jne pihtari (monta kertaa viikossa saa) tai että olen kauhea itsekäs tyyppi tai tiukkapipoinen nalkuttaja ( niin ja hullu tietysti ja samalla katselee toisella silmällä telkkaria. Mutta hän ei tosiaan menetä malttiaan samalla tavalla kuin minä joten onko se sitten parempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse suutuspäissäni joskus sanon tosi rumasti hänelle, mutta onneksi todella harvoin. Jälkikäteen pyydän anteeksi ja sanon, etten tarkoittanut. Enkä kyllä tarkotakaan! Sitä tosi vihaisena ja heikkona hetkenä menettää kontrollin... Yritän kovasti päästä eroon tuosta lapsellisesta tavasta...

Vierailija
4/26 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani tuo oli ihan arkista, äitini oli vaikka mitä isäni mielestä ja päinvastoin. Sitä oli hirveää katsella ja kuunnella, tiesi aina, että tämä ei jää vaan sanailuihin vaan sieltä tulee myös nyrkkiä äidille.

Lapsena päätin, että aikuisena minun kotonani ei puhuta noin tai kukaan tee toiselle pahaa, se on pitänyt ja tulee pitämään.

Vierailija
5/26 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en kyllä voisi antaa anteeksi saati unohtaa, jos tuollaisia suustaan päästäisi. Sen verran täytyy toista arvostaa, että puhuu kuin ihmiselle.

Vierailija
6/26 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen joskus tekisi, niin järkyttyisin kyllä pahasti ja vaikeaa olisi antaa anteeksi. Me ei kiroilla eikä huudeta toisillemme, enkä tajua miten joku voi haukkua tuolla lailla ihmistä, jota rakastaa. Siis jos ylipäätään rakastaa.

Vierailija
7/26 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hän erehtyi sanomaan, että " jos sinulla olisi päässä muutakin kuin kusta..." . Minä päädyin huutamaan keskellä katua, että " sinä et todellakaan puhu minulle noin" . Ja aion pitääkin huolta, ettei hän puhu toiste.

Pystyn kyllä antamaan tapauksen anteeksi. Olemme olleet yhdessä 18 vuotta, ja kokonaisuushan se on se, mikä ratkaisee.

Vierailija
8/26 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen kunnioitus :)

ei puolin eikä toisin tuolla tavalla haukuta meillä!

Vierailija
9/26 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitei aina kun suuttuu

Vierailija
10/26 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellään kyllä, mutta aina sovitaan. Pyydetään ja annetaan anteeksi molemmin puolin. Siis sitten kun on lepytty. :) Eikä niitä vanhoja muistella enää sopimisen jälkeen.

Vierailija
11/26 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v yhessä oltu ja meillä myös näin.

Vierailija:

Koskaan emme ole heittäneet sormusta nurkkaan. Koskaan ei ole kumpikaan lähtenyt ovet paukkuen. Koskaan ei ole kumpikaan solvannut toistaesimerkkisi kaltaisesti.

En ikinä voisi sanoa/huutaa miehelleni mitään noin kamalaa vaikka olisin kuinka vihainen. Myöskään mieheni ei käyttäydy minua kohtaan sopimattomasti missään tilanteessa.

Huonoa kohtelua ei pidä sietää. Jos siet' ää, tulee siinä samalla opettaneeksi lapsilleen, että hekin voivat sietää mitä tahansa p**skaa muilta ihmisiltä.

Vierailija
12/26 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Enkä usko, että voisin antaa anteeksi, jos hän tuollaista kieltä käyttäisi. Eihän tuolla tavalla puhuta toiselle ihmiselle!

Vierailija
13/26 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä ikinä tapellakaan. Kinastellaan korkeintaan.

Vierailija
14/26 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vähitellen unohtuu, mutta anteeksi ei sitä saa.

Vierailija
15/26 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain asiasta on ollut eri mieltä, mutta ei sentään ole tuollaisia solvauksia suustaan päästänyt.

Vierailija
16/26 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä minä koskaan hauku häntä, minusta ei kuulu aikuisten ihmisten puhekieleen.

Vierailija
17/26 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoisi, niin heittäisin äijän pihalle...

Vierailija
18/26 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun vaimoni kutsuu mua tolla tavalla useinkin. taidatte valehdella täällä aika usein toisillenne?

Vierailija
19/26 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoilla mutta kyllä haukutaan toisia jos riita menee pahaksi. Ollaan kovin temperamenttisia. Anteeksi annetaan, tottakai.

Vierailija
20/26 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sanoilla mutta kyllä haukutaan toisia jos riita menee pahaksi. Ollaan kovin temperamenttisia. Anteeksi annetaan, tottakai.