Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään ihmistä

Vierailija
22.10.2007 |

jolla olisi hirveän huono itsetunto?Miten se ilmenee?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... juoruilee, puhuu pahaa selän takana, yleisenä negatiivisuutena.

Vierailija
2/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itkestelee, kun tulee pientäkin epäonnea...ei luota itseensä eikä muihin ihmisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gradu kesken kymmenettä vuotta kun siitä ei tule tarpeeksi hyvää, ei selviä työssään kun ei voi tehdä virheitä ( ja jos tekee, märehtii virhettä -olipa mitätön tai ei- kuukausitolkulla)

Vierailija
4/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelen itseäni ankarasti, en osaa nauttia kyvyistäni kuten älykkyydestä

Vierailija
5/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa:

laitan liikaa painoarvoa sille, mitä muut sanovat/ajattelevat minusta

Vierailija
6/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuohan on vain perfektionismiä ja liiallista kunnianhimoa, eihän se ole huonoa itsetuntoa. Oletko jollain lailla kateellinen?

Vierailija
7/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jutut on aina sellasia, että " se varmaan taas tarkoitti, että mä olen senkin asian hoitanut huonosti, kun se sanoin niin ja niin" vaikak ulkopuolisen (ja kenties paikallakin olleiden korvissa) juttu on täysin neutraali. Samoin vahvasti jaksavat uskoa pahaa myös ystävistään, vaikka kyseiset ihmiset olisivat sellaisia, etteivät vahingoittaisi kärpästäkään.

Myös sitä esiintyy paljon, että ei osata kantaa omaa vastuutaan ystävyyssuhteessa. ELi kuormitetaan aina vaan sitä toista osapuolta " koska se on niin vahva, se jaksaa, mä vaan oon tällanen paska" , kunnes ystävyyssuhde ei enää sitä välttämättä kestä.

Vierailija
8/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä selviä ihan perustoimistohommasta, ei osaa asettaa rajoja itselleen ja omille vaatimuksilleen

Vierailija:

Mutta tuohan on vain perfektionismiä ja liiallista kunnianhimoa, eihän se ole huonoa itsetuntoa. Oletko jollain lailla kateellinen?

Vierailija
9/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinähän tässä kärsit huonosta itsetunnosta, kun et kestä muiden tapaa elää ja olla.

Vierailija
10/10 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta sinähän tässä kärsit huonosta itsetunnosta, kun et kestä muiden tapaa elää ja olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän