Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei äidit

22.10.2007 |

Kuinkas äkkiä seuraava lapsi sai alkunsa esikoisen jälkeen? Itse olen hieman hermona, kun esikoinen on vasta vajaa 7kk ja kk:t on myöhässä:)

onkos teistä liian äkkiä toinen tulossa, jos on niin?

Ite olen hyvin kylläpalautunut edellisestä.Aborttia emme suvaitse.

kirjoitelkaa ajatuksianne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika on kans 7kk ja mulla raskausviikkoja 18. :)) Laskettuaika oli esikoisella 26.3 ja nyt toisella vauvalla on tismalleen sama la eli 26.3 :)) Ens kevät on ihan varmasti työn täyteistä aikaa mutta kyllä se muutaman vuoden kuluttua helpottaa. Laitahan kuulumisia!

Vierailija
2/5 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli omat lapseni ovat vuoden ikäerolla. Olihan tuo vauva-aika silloin aikoinaan hurjaa, kun piti kahta pientä hoitaa yhtä aikaa. Omasta mielestäni pienellä ikäerolla syntyneistä lapsista on paljon seuraa toisilelen. Nyt on kolmas tulossa lapsukainen tulossa meidän perheeseen ja tarkoitus olisi tehdä heti hänelle leikkikaveri perään eli jälleen vuoden ikäerolla.

Itse ainakin havaitsin aikoinaan, että pääsin kuitenkin loppujen lopuksi " vähemmällä" kuin kaverini joiden lasten ikäero vaihteli 3-vuodesta 5-vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään:) Meidän tytsy syntyi 25.3. Sitä minä aattelenkin, että hommaa varmasti on, jos toinen tulee vielä tähän.

Ei tässä muuten hättää ole:D

Vierailija
4/5 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä Verneri syntyi myös 25.3:))

Vierailija
5/5 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on poika nyt 8kk (syntyi 24.2) ja odotan toista, viikkoja 19+6. En pidä tätä ollenkaan liian lyhyenä välinä, vaikkei ihan suunniteltua ollutkaan. Hommaa varmasti tulee olemaan paljon, onneksi raskaus on sujunut erittäin hyvin. Ekaa odottaessa tuli oksenneltua melkein puol vuotta, nyt ei ole ollut edes huonoa oloa. Onnea odotukseen!