Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyselyä / pohdintaa naisten farkuista!

22.10.2007 |

Siis onko kaupoissa myynnissä vain pillifarkkuja? Kävin tänään etsimässä itselleni farkkuja. Monet kaupat kiersin ja kaikki farkut olivat aika kapeita lahkeista. Onko näin? Olen edelliset farkut ostanut yli 2 vuotta sitten.. en ole oikein farkkuihmisiä, vaan pidän enemmin suoria housuja. Nyt ajattelin kuitenkin ostaa farkut :)

No yhdet kivat farkut löysin, sellaiset kapeat lahkeista. Millaisten kenkien kanssa niitä pidetään? Talveksi on Timben saappaan, mutta entäs nyt?

Kiitollisena ottaisin neuvoja vastaan!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mikään tyylihuippu mutta aina en jaksa käyttää bootseja. Äsken minulla oli koiran ulkoilutuksessa pillit ja tretornin villavuorelliset kuminilkkurit, ei kauhean paha yhdistelmä.

Hilfigeriltä olen tänä syksynä löytänyt yhdet bootcutit, ja Bodenilla on paljon erimallisia farkkuja. Itse olen jotenkin tykästynyt pilleihin koska olen laihtunut paljon ja takapuoli on suht lauta joten pillit hieman " kohottavat" . Välillä kyllä mietityttää että näytänkö sellaiselta epätoivoiselta melkein nelikymppiseltä joka yrittää puketua kuin kaksikymppiset pissikset.

Vierailija
2/9 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Nolita, mistä noita tretornin villavuorellisia kuminilkkureita voi ostaa ja mihin hintaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkku78:

mutta Nolita, mistä noita tretornin villavuorellisia kuminilkkureita voi ostaa ja mihin hintaan?

Hinta taisi olla 39, tästä en kyllä ole varma. Todella reilun kokoiset, käytän yleensä 39 tai 40, näissä 38. Erittäin käyttökelpoiset tällaisella säällä.

Vierailija
4/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim&jill:ssä on mielestäni suomen paras farkku kokoelma,ei ole siellä pelkkiä pilli farkkuja,myös veromoda on aika hyvä.Riippuu tietenkin tykkätkö " nuorekkaista" farkuista... En ole mistään muualta löytänyt yhtä hyviä farkkuja jossa olisi pienet takataskut jotta näyttäis perse myös hyvältä.Itselleni en kelpuuta housuja jossa taskut tulevat perseen yli tai taskut ovat liian pienet,näyttää aika hassulta semmoiset ainakin minun päällä.

Vierailija
5/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Modasta eilen kävinkin katselemassa ja sieltä kaikki kivat silmiiniosuneet olivat juuri pillejä. Täytyy käydä vielä Jim&Jillissä.

Itselläni ongelmana on reisien ohuus verrattuna lantioon :( Lantion kohdalta kun farkut ovat hyvät niin reisistä löpöttää... siksi olenkin oikeastaan 2 vuotta pakoillut farkkujen ostoa kun se on niin ärsyttävää!!

Vierailija
6/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa ollut farkkukammo, kun hyvinistuvia ei reisistä löpöttäviä housuja on ollut vaikea löytää. Löysin itselleni viime talvena sattumalta MAC merkkiset farkut ja sen jälkeen ole ostanut useat samanmerkkiset housut/farkut. En tiedä onko farkut tarpeeksi " nuorekkaat" , mutta ainakin malleja, pesuja ja värejä on useita.

Vierailija
7/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä Stocker merkkiset farkut on aivan parhaat. En oo aikoihin ostanut itselleni farkkuja, pitäis kyllä ostaa.

Toiseksi parhaimmat ovat Vero Modat ja sitten Onlyt. En vaan tiedä onko noi Only-farkut miten teinimallistoa nyt, mulla muutamat vanhat ja ne ei nyt ihan teinit ole.

Vierailija
8/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei niiden mallista erityisesti pidä.

Pillit on jo menossa pois muodista, joten jos nyt ostaa farkkuja, en ehkä enää pillejä hankkisi. Toinen asia tietysti jos tykkää niistä kovasti, voihan sitä pitää muitakin kuin muodissa olevia. Itse ostin juuri parit farkut, leet ja h&m:t. Kummatkaan eivät ole pillit vaan suoralahkeiset, tosi kivan malliset mielestäni. En pidä niistä leveälahkeisista joita nyt alkaa tulla kauppoihin. Mutta nämähän ovat makuasioita. Olin positiivisesti yllättynyt noista henkka maukan farkuista, koska en ole sellaisia koskaan omistanut. Tosi hyvin istuva ja kiva perusmalli.

Mutta siis, summa summarum, kyllä muitakin farkkuja kuin pillejä löytyy. Itse ostin omani ideaparkin jc:stä ja Hm:stä. Pillejen kanssa itse pukisin saappaat. En niistä erityisemmin pidä, mutta saappaitten kanssa ihan kivat.

Vierailija
9/9 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Pepen-,Dieselin- ja Vero Modan farkkuja.Monen mallisia,tykkään myös pilleistä,ne on kivat saappaiden kanssa.Kannattaa mennä sellaseen liikkeeseen missä saa palvelua niin helpottaa kummasti :)