Olen kotiäiti ja tylsistyn kuoliaaksi!
Mulle ei selvästikään riitä kodin askareet ja lasten kanssa touhuaminen, eikä se että piipahtelee netissä siinä välissä kun muksut nukkuvat. Keksikää minulle jotain tekemistä etten olisi tämmöinen zombie, samat rutiinit joka päivä ja koko ajan niin tylsää ettei tiedä onko hereillä vai näkeekö päättymätöntä painajaista.
Kommentit (9)
Mä olen alkanut käydä avoimessa päiväkodissa, seurakunnan perhekerhossa ja vieraillut välillä ystävillä, joilla lapsia. Olen lisäksi laittamassa lapseni hoitoon jo 10 kk ikäisenä kolmeksi päiväksi viikossa hoitoon.
Käy avoimessa päiväkodissa tms. jossa tapaat samassa tilanteessa olevia.
Ja oon myös opiskellu samalla. Se on auttanu kummasti.
ja hoitoa. Olen myös aktivoitunut kavereiden suhteen, siis niiden, jotka kanssa kotona. Välillä on tylsää, eikä riitä siivoamista tai muuta järkevää, joten kattelen telsua ja lueskelen. Olen myös alkanut harrastaa vaativampaa ruoanlaittoa tai jumppailen kotona ym.
Ei kai siellä kotona kukaan jaksakaan koko ajan olla.
Kadehdin kotiäitejä. Olisipa joskus tekemisen puutetta.
Tosi kurjaa, kun on 3 lasta ja jos yksi on kipeänä, niin kukaan ei pääse minnekään. Jos lapset ovat vuoronperää kipeänä, niin kulua viikkoja, että en pääse minnekään roskalaatikkoa ja lähikauppaa kauemmas.
Muuten menisi, mutta perheessä on yksi ylivilkas tapaus, joka tarvitsee joka päivä vähintään 2 kunnon ulkoilua, että pysyisi jotenkin aisoissa.
Onneksi on edes netti...
minulla olisi työpaikka odottamassa, en valittaisi yhtään. Mutta nyt kun irtiotto kotiäitiydestä tulee olemaan kivinen, en oikein edes osaa nauttia nykyisestä tilanteesta.
iltalukiossa muutamia kursseja viikoittain tai muuten opiskelin. Siinä sai aivot tuuletusta ja tapasi uusia ihmisiä.