Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten värjäys ja imetys

Vierailija
22.10.2007 |

saako/kannaattaako hiuksia värjätä imetysaikana? Mieli tekisi värjätä, mutta toisaalta taas jos muksu saa sitten jotain kemikaaleja...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäysaineissa on paljon p*skaa... Mutta on olemassa myös luonnonvärejä.

Vierailija
2/3 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenvärjäykset



Käytössämme ovat monet laatutuotteet: Majirel-kestoväri, luonnonvärit: Colorshines, Epicea, Organic- colorsystems: ei ammoniakkia eikä recorcinolia, tämä väri sisältää lisäksi C ja E vitamiinia, kestävä väri, upea kiilto hiuksiin. Kevytvärit:Voila, Diacolor, Composite, Safran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim ihonhoitotuotteista, shampossta ja hiusmuotoilutuotteista, siivousaineista, hammastahnoista, ruoasta jne jne. jos kemikaalikuormitusta haluaa koittaa rajoittaa niin tottakai voi silloin jättäâ hiukset värjäämättä ja käyttää muutenkin tuotteita joissa vähän kemikaaleja.