Mies kun ymmärtäis et arkikäytös vaikuttaa mun haluihin..
Meillä mies on ollut viimeisen parin vuoden ajan työuupumuksesta kärsivä, kotitaloustyöt ovat jääneet vähemmälle, lapsille on alkanut huutaa ja muutenkin häne rahankäytös on ollut isoja moitteita. Nämä kaikki ovat vaikuttaneet siihen että mulla on lähtenyt mielenkiinto ennen niin ihanaa miestäni kohtaan. Ei tee mieli suudella, ei huvita olla lähellä saatika sekstailla. En osaa nauttia enää seksistäkään.
Onko muita, joilla miehen pitkäaikainen " tylsyys" on vaikuttanut teidän haluihin? Sitten miehet ihmettelevät kun nainen " ei anna" vaikka sitten käyttäytyvät arkena aivan ajattelemattomasti loukaten vaimoaan....
Kommentit (14)
Tähän hän sitä aina vedottaan: mies sitä mies tätä niin minun ei tee mieli! ja paskat... jos sinuakin kunnolla panettas niin se on aivan sama vaikka mies ois tuhlannut kaikki rahat
Kun ukko on uupunut ja ihan lopussa henkisesti niin syyllistämistä peliin ja lopulta laitat jalatkin ristiin. Eiköhän äijä lopulta ymmärrä että pakko on jaksaa. Jos se sairastuu uupumuksensa vuoksi tai joutuu jopa sairauseläkkeelle niin sitten muista lytätä se lopullisesti maan rakoon.
Oletinkin ettei täällä mitään asiallista voi kysyä mutta koetin onneani.
Taidatte olla sairaan pervoa porukkaa tai sitten henkisesti jälkeenjääneitä.. :)
t. ap
ja sitten vielä " yleinen mielipide" lyttää sut kun tahallas kostoksi pihtaat.. :(
Niinkuin ei olisi tarpeeksi siinä, että yrittää pidätellä itkua seksin aikana.
Ei se ole oma vika sen enempää kuin tuo uupumuskaan.
Naiset nyt tuppaa olemaan sellaisia, että kaikki vaikuttaa kaikeen, mies voi olla vaikka kuinka uupunut ja loukkaantunut, mutta seksiä tekee silti mieli.
No en tiedä kaikista, mutta minä en ainakaan toimi niin, eikä ilmeisesti aloittajakaan.
Tarkoitan tieysti sitä, että annat pimppaa sille, hellit, pidät hyvänä ja kokeilet jos se tehoaisi siihen työuupumukseenkin ja lapsille reuhaamiseen? Saattaa monesti auttaa asiaa. Lapsiakin jaksaa paremmin kun on saanut pillua.
Sellainen hyvänäpito saattaisi tehdä ihmeitä. Sanot että olet huomannut että mies on rasittunut ja kevyt paneminen saattaisi tehdä terää. Samalla voisi sitten keskustella siitä rouvan ja lapsien kanssa toimimisesta jne. Tuosta onkin sitten hyvä mennä siihen rahahommaan, se voi olla, että miehesi koettaa lohduttaa itseään käyttämällä rahaa johonkin mikä on hänestä kivaa, kun kotona ahdistaa.
Vierailija:
Meillä mies on ollut viimeisen parin vuoden ajan työuupumuksesta kärsivä, kotitaloustyöt ovat jääneet vähemmälle, lapsille on alkanut huutaa ja muutenkin häne rahankäytös on ollut isoja moitteita. Nämä kaikki ovat vaikuttaneet siihen että mulla on lähtenyt mielenkiinto ennen niin ihanaa miestäni kohtaan. Ei tee mieli suudella, ei huvita olla lähellä saatika sekstailla. En osaa nauttia enää seksistäkään.Onko muita, joilla miehen pitkäaikainen " tylsyys" on vaikuttanut teidän haluihin? Sitten miehet ihmettelevät kun nainen " ei anna" vaikka sitten käyttäytyvät arkena aivan ajattelemattomasti loukaten vaimoaan....
auttaa työuupumukseen. tosin se kyllä auttaa melkein mihin vaivaan tahansa. :)
Minulla on semmosia kokemuksia tästä asiasta : Ottaa naisen huomioon tekee kotitöitä ja muuta paskaa niin vaimo on ehkä 2-3 päivää tyytyväinen ja antaa vahingossa 2 kertaa pillua sit kun tottuu siihen että mies hoitaa kotihommat alkaa itse laiskottelemaan ja keksii jonkun toisen syyn mistä voi rääpiä turpaansa ja sama kierre on taas valmis.. Taas murjotetaan ja lässytetään miten vaikeeta on hohho. Annan semmosen vinkin miehille että älkää antako liikaa hihnaa ämmilenne pitääkää tiukassa otteessa ja heti turpaan ja ulos kämpästä jos alkaa vähänkin äänensävy ärsyttämään näillä konsteilla olen itse ollut onnellinen viimiset 5vuotta!!
Kieltämättä alkoi naurattamaan. Siis täytyy sanoa että lasten myötä on itsestä sellainen ettei oikein osaa ihan tuosta vain " paneskella" . Meillä lapset menevät myöhään nukkumaan, heräävät usein kesken meidän aktin jne. Itse siis uskon että läheisyyden lisääminen nostais myös mielenkiintoa seksiin.
Uupumus on seurausta siitä ettei mieheni typeryyttään osaa olla sanomatta ei.. hän ei tee ylitöitä mutta suostuu aika moniin lisätöihin vaikka ei kerkeis millään tekemään niitä.
Suihinotto on vain miehen ilo, ei minun. 69 sen olla pitää.
nro 10: Voi että sun kirjoitus laittoi nauramaan... se on ihan totta että mulle ainakin käy niin että mies jos siivoaa, mä alan laiskottelemaan :) Mutta mä ainakin ilostun niin paljon ja kerään voimia laiskottelusta jotta jaksan pitää hyvää huolta miehestäni. Meillähän alun perin seksin halusi vähentää mies. Ja jos meikeläinen sais nyrkistä tai mua alettais uhkaileen, lähtisin saman tien. Se ei ole tosimies joka noin käyttäytyy. Ja tuollainen nainen joka tuollaisen miehen kanssa on, on täysin itseään aliarvioiva heikko nainen.
t. ap
Vaikka kuinka niitä kotihommia paiskis niin naisen naama ei ole iloinen kuin kaks päivää korkeintaan.... sit löytyy taas uusi asia mikä ahdistaa ja ne naisen seksi" halut" häipyy taas...
Loputon kierre on valmis; ukko painaa niska limassa kotihommia ja pirtihirmu katsoo päältä ja valittaa! Pillua ei taaskaan tule ja omaan käteen on tyytyminen
Vierailija:
Annan semmosen vinkin miehille että älkää antako liikaa hihnaa ämmilenne pitääkää tiukassa otteessa ja heti turpaan ja ulos kämpästä jos alkaa vähänkin äänensävy ärsyttämään näillä konsteilla olen itse ollut onnellinen viimiset 5vuotta!!
Hehee... niin varmaan ja oletettavasi yksin (tai elät jonkun kynnysmaton/tiskirätin kanssa)
Tässä komppaan kasia! Tee täys käännös ja hoitakaa suhdetta.
Minua riepoo kun mies valittaa väsymystään vaikka minuakin väsyttää. Ei sitä aina huomaa omalta väsymykseltään toista, miehet on monesti tässä ykkösiä. Ne ei siivoo koska ne ei huomaa sitä roskaa joka on ollu viikon samassa paikassa ja odotat kunnes mies sen huomaa.. Jos siitä sanoo, niin pitää käskee että siivoo. Muuten se roska on siinä vielä viikon.
Itse olen tehnyt joskus tota että hoidan kodin ja kun oon katsellu kun mies röhnöttää sohvalla ja alkaa lapsien nukuttamiseni jälkeen kiehnätä seksiä kesken MINUN KATSELEMAN ELOKUVAN niin tulee oharit.
Ja tässä mennään metsään.
Seksin pitää olla hauskaa, parisuhdetta vahvistavaa (mitä muuta kaikki oppaat nyt sanoo) mutta mitä se arki on? Sitä että nainen on talossa siivouspäälikkö ja mies ei ajattele mitä toinen jaksaa?
Itse en ole ollu naama norsunvituilla sen jälkeen kun mietittiin yhdessä mitä meillä molemmat tekee, ketä väsyttää ja mitä sille voi tehdä!
Mikään ei ole niin ällöttävää kun se että olet väsyny ja haluat halailla ja helliä JA MISTÄ NE MIES NE KÄTENSÄ TAAS KEKSII TUNKEE HOUSUIHISI???
Musta jossain kohtaa suhdetta on ryppy jos seksihimomäärä on eri eikä sitä toinen vaan käsitä. Jos mies sanoo: joo, mää siivoon vessan, niin pitääkö naisen " antaa" siitä nro 10 kauan? Koska ei se ole mikään edellytys sille että olet muuten juntti ja naisen fiilikset katoaa parissa päivässä vaikka siivoat käskystä pari päivää.
toisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Olipa kyseessä seksinhimo tai mikä tahaansa muu. Kun se tunne tai himo lähtee sieltä sisältä, niin siinä ei ulkoiset tekijät paljon paina; vaikkapa seksinhimo esimerkkinä! jos panettaa kuin kania niin on yks ja sama vaikka talo kaatuis ympäriltä niin silloin pitää saada.
Mutta jos niitä himoja ei ole tai ne on aina riippuvaisia toisista niin huonosti menee... Ei kukaan voi olla toisen himojen ylläpitäjä. Täytyy itse haluta.
ymmärrä olla uupumatta töissä? Outo tyyppi.