Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liian rajusta seksistä haittaa terveydelle, voiko tulla elimellisiä vaurioita, kipu saa nauttimaan nimimerkki

Vierailija
20.10.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aktin pituus vaikuttaa eniten, eli yli puolen tunnin sessiosta saattaa tulla sellaisia hiertymiä penikseen. Paranevat kyllä itestään, mut joskus ne on kipeitä. Ei johdu liukasteen puutteesta, vaa niitä tulee silti. Ehkä mulla on vaan herkkä nahka.

Vierailija
2/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen haittaa semmosesta olisi.

Ettehän kuitenkaan lekaa käytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se todellakaan tunnin naimisen jälkeen millekkään hiertymille mene. Meillä naidaan joskus 2-3 tuntia yhteen menoon ja ei oo hiertymiä tullu

Vierailija
4/7 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se todellakaan tunnin naimisen jälkeen millekkään hiertymille mene. Meillä naidaan joskus 2-3 tuntia yhteen menoon ja ei oo hiertymiä tullu

Siinäs kuulit!

Vierailija
5/7 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni halusi aamuyöllä seksiä ja alkoi runkata munaani. Nukahdin ja heräsin tunnin päästä, kun munaa kirveli. Nainen vieläkin veivasi munaani, joka oli jo aivan punainen ja tosi arka. Paninkin sen sitten märkään pilluun vähä jähtymään.

Vierailija
6/7 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on muna nyrjähtänyt rajussa panosessiossa. Oli hirveän kipeä sen jälkeen. Ei voinut ajatellakaan panemista muutamaan viikkoon.

Vierailija
7/7 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä viime kesänä oltiin tyttöystävän kanssa yläpetillä ja alettiin naimaan. Siinä touhu yltyi niin kovaksi, että pudottiin lattialle. Sain orkun, kortonki rikkui ja tyttöystävä tuli raskaaksi. Naisellani tuli päähän haava.

Nyt olen pienen pojan isä. Naiminen on jäänyt vähemmälle, kun lapsi tahtoo viedä huomion. En nai enää yläpetillä, se on periaatteellinen päätös.