Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä teidän 3-7 v pojat leikkivät?

Vierailija
21.10.2007 |

Joululahjaideoita, leikkivät aikalailla samoilla leluilla aina. Jotain vaihtelua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

zoop rakenetelusarjalla, pikkuautoilla, legoilla, ilmakiekkopeli, linna soturi leikkiä, trampoliinilla pomppimista 1m halkaisija trampis sisällä

Vierailija
2/7 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuautoilla (Autot elokuvan autot ykkösiä), monstereilla, mönkkäreillä, junaradalla, roboteilla, traktoreilla, jalkapallolla, muistipelillä, pleikkarilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pojat varmasti tykkäisivät. Laittakaa lisää vain, tulee paljon sellaisia mitä itselle ei tulisi edes mieleen

Vierailija
4/7 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhakirjat, piirtely. Suosikkileikkejä on myös majan rakentaminen, piilosilla olo.

Vierailija
5/7 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ihan 60-70cm, tarvii patterit puhaltaa ilmaa ja ammutaan pelataan keikkoa ns. flipperin näköisillä systeemeillä,

+

liitutaulu ikeasta aika kiva

Vierailija
6/7 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

autot, pikkulegot, GeoMag-magneetit, prätkähiiret, peleistä esim. Quips-väripeli on hyvä (tilattiin Tevellalta, en tiedä saako tavallisista kaupoista), samoin Kimble.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

brion junaradalla ja plantoys autoradalla, rakentelee hienoja ja monipuolisia kokonaisuuksia.

legoilla

paperilla, värikynillä ja vahaliiduilla eli piirtää paljon. Samoin tehtäväkirjat ovat kovassa käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi