Millä teidän 3-7 v pojat leikkivät?
Joululahjaideoita, leikkivät aikalailla samoilla leluilla aina. Jotain vaihtelua.
Kommentit (7)
pikkuautoilla (Autot elokuvan autot ykkösiä), monstereilla, mönkkäreillä, junaradalla, roboteilla, traktoreilla, jalkapallolla, muistipelillä, pleikkarilla..
Siitä pojat varmasti tykkäisivät. Laittakaa lisää vain, tulee paljon sellaisia mitä itselle ei tulisi edes mieleen
Puuhakirjat, piirtely. Suosikkileikkejä on myös majan rakentaminen, piilosilla olo.
koko ihan 60-70cm, tarvii patterit puhaltaa ilmaa ja ammutaan pelataan keikkoa ns. flipperin näköisillä systeemeillä,
+
liitutaulu ikeasta aika kiva
autot, pikkulegot, GeoMag-magneetit, prätkähiiret, peleistä esim. Quips-väripeli on hyvä (tilattiin Tevellalta, en tiedä saako tavallisista kaupoista), samoin Kimble.
brion junaradalla ja plantoys autoradalla, rakentelee hienoja ja monipuolisia kokonaisuuksia.
legoilla
paperilla, värikynillä ja vahaliiduilla eli piirtää paljon. Samoin tehtäväkirjat ovat kovassa käytössä.
zoop rakenetelusarjalla, pikkuautoilla, legoilla, ilmakiekkopeli, linna soturi leikkiä, trampoliinilla pomppimista 1m halkaisija trampis sisällä