mihin aikaan ekaluokkalaisesi saa olla arki-iltoina ulkona?
Olenko kireäpipo, kun minusta tähän aikaan ei enää ole sopivaa luokkakaverin tulla hakemaan ulos?
Kommentit (8)
jäähän niillä aika pahasti leikit kesken jos nyt ulos menee
Täytyy ainakin meillä varata rauhottumisaikaa vähintään tunti ennen iltapesuja, muuten meno on liian raisua eikä uni tule taatusti kovin helpolla.
Viikonloppuisin sitten puoli tuntia tai tunnin pidempään.
Tarkoitus ois kyl olla sängyssä klo 20 jälkeen.
viimeistään sisään. Joskus jopa jo klo 18.
Silloin pitää tulla aikaisemmin jos on kylpy/saunailta. Yritän että lapset olisivat sängyssä jo klo 20.
pe ja la saavat olla klo 20 asti ulkona.
Nukkumassa viimeistään 20.30 eli kotona mielellään jo viimeistään 19.30 että ehtii meininki rauhoittua ennen iltatoimia.
Minä ainakin komentaisin hakijan lähtemään kotiin. 19:30 on jo aika ruveta suunnittelemaan iltatoimia.
jokapäivä ei niinkään pitkään