Liian isot naisen seksihalut ongelmana?
Kommentit (9)
Miksi siihen halujen yhtenäisyyteen ei kiinnitetä huomiota?
Ikävää, että joutuu tahtomattaan suhteeseen jossa yksi asia haittaa kokoajan.
Olen m50 ja oman rakkaan kanssa haluttaisi jokapäivä. Pakko siis etsiä jotakin muuta.
jaksoin 10 vuotta ja enää en kelpuuta miestä, jolla ei ole samanlaista libidoa. Seurustelin kesällä ihanan miehen kanssa, mutta hän oli tyyliin kerran viikossa. Pakko oli jättää, hävetti olla kokoa ajan vonkaamassa ja hiplaamassa..Nyt onneks netin kautta löytynyt sellainen panomies, että tulee tarvittaessa hoitamaan hommat perusteellisesti ;) mutta suhdetta hänen kanssaan ei tule, ei ole sellaista ihastumista. Ja kuitenkin se rakkaus parantaisi sitä seksiä, haluaisin koko paketin.
n34
haluttaa about melkein koko ajan, mutta ei oikein ole kukaan kumppani pysynyt vauhdissa. Ärsyttävää kun miehelle riittää pari kertaa viikossa, itsellä kun seksi pyörii päivittäin mielessä. Kiva tietää että kohtalotovereita naisissa on, välillä olen jopa tuntenut itseni jotenkin tosi epänormaaliksi. "Ei ole sopivaa naisen haluta niin paljon seksiä"... :(
Hirveät seksihalut! Ajatukset pyörii sen yhden ympärillä ja olen koko ajan puutteessa. Miten purkaa paineet? Ei auta asiaa, että mies on paljon poissa ja päiväkoti-ikäiset lapset estää päiväsaikaan jopa masturboinnin. Harkitsen jo rakastajaa. On minulla ollutkin, mutta he haluavat ennenpitkää liikaa sitoutumista. Mikä avuksi? Olen myös varsin estoton ja yhä hyväkroppainen miesten unelma ja päivittäin saan jopa keskellä kirkasta päivää paljon flirttiä. Harmittaa aivan kamalasti, kun ei pääse purkamaan paineitaan säännöllisesti.
Nimim. lounastauolla työpaikan vessassa...
Ei taida naisilla olla kovin yleinen ongelma jos vastausten määrästä voi mitään päätellä :-)
M35
täältä sitä saisi ilman sitoumuksia
olin uusi suhde ja miestä ei seksi kiinnostanut, riitti noin kerran 2 viikossa tai harvemmin ja minä taas tarvin seksiä joka päivä monta kertaakin välillä.
Joten lopetin suhteen ja nyt odotan vapaata miestä jonka kanssa seksi halut kohtaisivat toisensa. Hyvä seksi/rakastelu on elämän suola
N41
ja ihan sama ongelma... Enpä ole vielä sellaisessa suhteessa ollut, että olisin joutunut miehelle sanomaan ei... Itse oon kyllä suhteessa pakkeja saanut seksin saralla.