Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä yh on rakastunut sitoutumiskammoiseen...

Vierailija
21.10.2007 |

Siitä ilmeisesti kiikastaa. Sähköä on kyllä niin että huhhuh. Ei mitään epäselvää. Mutta mies ei vain uskalla sitoutua. Kuulema ahistaa, vaikka kuulema mua rakastaa. Eihän se tietty ihan yksinkertaista ole, kun mulla on lapsikin.

Mun sydäntä kuristaa välillä, kun ajattelen miten ihanaa olisi olla oikeasti yhdessä.

Mitä ihmettä tässä voi tehdä? Tai onko tässä hommasssa mitään tulevaisuutta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vaihtelevalla menestyksellä sitoutumiskammoisen miehen kanssa lähes kaksi vuotta. Välillä mies jätti ja kohta kinusikin jo takaisin. Tätä jatkui koko suhteen ajan. Asuimmekin yhdessä jonkin aikaa. Olen myöskin yh. Nyt suhde on jo loppunut. Näin jälkeenpäin ajateltuna oloni oli kokoajan ahdistunut ja sain olla varpaillani lähes tulkoon jatkuvasti. Oli hyviä hetkiä, mutta toisen epävarmuus pilasi suhteemme totaalisesti. Mies rakasti minua, muttei vaan pystynyt antamaan kaikkeaan.

Suhde loppui siihen, kun tulin noin vuosi sitten raskaaksi. Tämä oli miehelle jo liikaa ja hän painostikin minua kokoajan aborttiin. Masennuin jatkuvasta painostuksesta ja mieheni tekikin elämäni silloin tarkoituksella todella hankalaksi. Lapsi meni kesken vkolla 10. Tämän jälkeen keräsin kipsuni ja kampsuni ja päätin,että nyt saa riittää. Jollain tavalla syytän miestä keskenmenosta, sillä olisin todella halunnut lapsen.

Oma mielipiteeni sitoutumiskammoisista miehistä on se, että parasta pysyä itsensä takia todella kaukana tälläisistä tapauksista. Siitä ei koskaan seuraa muuta,kun murhetta omaan elämään. Tai ainakin niin kävi minun tapauksessani..

Vierailija
2/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä ihmettä tässä nyt tekis. Tuo ihminen sattuu olemaan myös paras ystäväni. En sitäkään haluis pilata. Kiitos varoitustarinasta, pistää kyllä miettimään. Tässä hetkessä, kun on vaan niin rakastunut ja toivoo parasta, on vaan niin vaikea kuvitella löytävänsä ketään yhtä ihanaa, joka olisi valmis sitoutumaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi yh:n jo tietävän. Eiköhän joku parempikin kävele vastaan ja jos ei, niin mitäs kauheaa siinä olisi?

Vierailija
4/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä ole kovin vastaanottavainen kieltämättä, enpä muita miehiä katsele.

Äsh. Tää on taas niin tätä elämää.

ap

Vierailija
5/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit miettiä tilanteen toisin päin, eli jos sillä olisi lapsi ja rakastuisit, niin kuinka suurena esteenä enää siinä vaiheessa pitäisit lasta?

Sulla on nyt vastuu myös lapsen hyvinvoinnista ja se kyllä vaikuttaa suoraan siihen, jos äiti hajottaa itseään epävarmassa suhteessa.

Sä ja sun lapsi ansaitsette kaiken onnellisuuden mitä elämä vaan voi tarjota. Kyllä niitä ihanempiakin löytyy.

Vierailija
6/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaipa se on totta

ap

Vierailija
7/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kohdannut näitä sitoutumiskammoisia, mutta kummasti ne sitten vaan yhtäkkiä löytävät jostain naisen, jonka kanssa pariutuvat tosi nopsaan. Mutta toivon teille parasta!

Vierailija
8/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tapailin kaksi vuotta sitoutumaan kykenemätöntä miestä. Ei se siitä muutu, jos ei kerran ole jo muuttunut, ikävä kyllä.

Vierailija
9/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän onkin luonteeltaan vähän sellainen yksinäinen susi.

Tosi turhauttavaa. Mun sydän halkeaa. Ihanalta tuntuu olla rakastunut ja meillä on älyttömän mukavaa yhdessä. Mutta... Toisaalta luulisin, että miehellä ne suuremmat ahistukset on, jos kerta rakastaa ja ajatus sitoutumisesta ahdistaa samaan aikaan. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh.

Ei kai tässä voi kun odotella, jos joskus ei ahistais...

ap

Vierailija
10/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun rakastui minuun, kosi 3 kuukauden kuluttua.

Sitoutumiskammoisen kammo loppuu heti kun löytää sen oikean.

Vierailija
11/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tututustuttu ollaan joskus 5 vuotta sitten, nyt sellaiset reilu puoli vuotta oltu tiiviimmin tekemisissä.

ap

Vierailija
12/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vain hujausta jolla se pitää yh:t tarpeeksi etäällä mutta soitonpäässä mulkustaan

Vierailija
13/13 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että se et mulla on lapsi niin on varmaan aika merkittävä asia, mikä miestä tässä haittaa..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi