Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Untuvapeitto palelevalle aikuiselle ?

20.10.2007 |

Olisko järkee. Meilläpäin naisväki kuumaveristä , nukutaan kesäpeittojen alla, ja vieressä miehet palelee villasukissa ja toppatäkeissä pipot päässä. Hankalaa säätää huoneen lämpötila jos sinnittelee samassa huoneessa.

MIstä hyvällä hinta/laatusuhteella kunnon untuvapeitto

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paras materiaali on ehdottomasti laadukkaat untuvatuotteet. esim. Joutsenen untuvatuotteet on allergia- ja astmaliiton suosittelemia. Kaikki tekokuidut, vanut ym. on varsinkin meidän atoopikolle ihan myrkkyä. Toki myös esim. ruskovillalla on mahtavia tuotteita, tosin omaa kokemusta on vain tyynystä, voin suositella!

Vierailija
2/6 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan uutta Suomen Höyhenen untuvatyynyä ja vaihdettu sitten Tempuriin. Ja koska peitot ovat sen verran kalliita, ei viitsi moista vaan " kokeilla" todetakseen, että ei nyt sitten onnistunutkaan.

Toisessa ketjussa muistaakseni Nolita antoi linkin White Companyn sivuille ja siellä myös näitä allergisille (myös pöly-, ei pelkkä untuva!) suositeltavia ontelokuitupeittoja.

TTaateli:

Näin minulle vakuutettiin, että ovat käytännössä lähes riskittömiä, ja allergia & astmaliiton suosituksilla. Untuva on niin puhtaaksi pestyä ja käsiteltyä.

Itse tykkään untuvasta - mikään keinomateriaali ei ole koskaan ollut samanlainen. Myös tyynynä untuva on ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös heidän paksua ontelokuitupeittoa, ihan kuin untuvapeitto - ja sopii allergiaperheeseen.

Vierailija
4/6 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain joskus20+ ikäisenä ohimenevän astman johon sain hengitettävää lääkettäkin nukuttuani vuoden verran untuvapeitolla. Enkä todellakaan ole allerginen millekkään enkä atooppinen enkä mitenkään taipuvainen mihinkään sensortin sairauksiin.... :(

About vuoden verran sitä lääkettä käytin ja sit tarve poistui. Samaan aikaan kun sen lääkkeen aloitin niin myös tajusin yhteyden siihen peittoon ja heivasin sen kaatikselle.

Meillä on jotain kaksi tavallista vanhaa peittoa jotka tuntuu ja näyttää ihan samalta paitsi erivärisiä ja varmaan jotain anopin hankintoja aikoinaan tähän taloon. Ja toinen peitto on todella paljon lämpimämpi kuin toinen. Ero on selkeä. Eli löytyy myös tavispeitoista vaihtiksia.

Sitten on villaisia petauspatjoja jos vaikka toiselle semmoinen selän alle. TAi Ruskovillalla on semmonen lampaanvillainen alusta esim. joogakäyttöön jonka påäällä vois ihan hyvin nukkua.

Meilläkin tässä kylmässä talossa lapset nukkuu isojen lampaantaljojen päällä :)

Vierailija
5/6 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sit jo kannattaa. hinta jotain vähän toista sataa, mutta jälleen kerran, jos joka yö käytetään, se ei ole niin paha.

Mutta jotenkin ajattelen, että villapeitto= villahuopa - kun vuodevaatteita puistelee niin villahuovista saa aikaan kaikkein paksuimmat harmaat pölypilvet .

Kokemuksia Ruskovillan peitteistä ?

Vierailija
6/6 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minulle vakuutettiin, että ovat käytännössä lähes riskittömiä, ja allergia & astmaliiton suosituksilla. Untuva on niin puhtaaksi pestyä ja käsiteltyä.

Itse tykkään untuvasta - mikään keinomateriaali ei ole koskaan ollut samanlainen. Myös tyynynä untuva on ihana.