Pohjois-haagasta uusia tuttavia..??
Olemme kuukausi sitten muuttanut helsinkiin pohjois-haagan alueeseen ja perheeseemme kuuluu 3vuotias tyttö sekä 11kk poika. Tyttäremme ystävät ja leikkitoverit jäivät entiselle kotiseudulle ja nyt kaveripula hänellä on valtavaa. Leikkipuistoissa olemme käyneet muttei tahdo löytyä samanikäisiä tovereita joita hän leikkeihinsä kaipaisi. Kotiäitinä tietenkin itsekin haluaisin tutustua muihin äitehin myös joten olisi kivaa jos olisi halukkaita joskus tapaamiseen. Olen 22vuotias kotiäiti ja luonteelta huumorintajuinen, iloinen ja energinen tapaus. Olisi hienoa saada uusia ystäviä myös täältä uudesta asuinpaikasta. Etenkin 3-4vuotiaat tytöt (tietty myös pojat) olisivat tyttärelleni loistavia kavereita. Toivottavasti uusia tuttavuuksia löytyy. :) Etenkin iltaisin olisi kiva saada muista äideistä ja lapsista seuraa koska mieheni on työn puolesta iltaisin aika paljon pois kotoa. Ilmoitelkaahan!! :)
Moi OnAd, vastasinkin sulle tuolla taapero-puolella Etelä-Haagan puolen toiminnoista. Ymmärsin silloin että etsit lähinnä päiväaikaista seuraa, olen itse töissä päivät. Missäs päin Pohjois-Haagaa asutte? Me asutaan Huopalahden aseman lähistöllä lähellä Pohjois-Haagan rajaa. 3-vuotiaita poikia on kaksi kappaletta ja tykkäävät leikkiä tyttöjenkin kanssa, niitä löytyy suht samanikäisiä naapurustosta useampi. Plus tietty isosisko kavereineen, eli tyttöjen lelujakin meillä on paljon.
Jos kiinnostaa, laita tänne sähköpostiosoitteesi. Omassani on koko nimeni enkä sen takia viitsi sitä tänne laittaa.