Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, jos irtisanoutumiset toteutuu niin kuinka käy Porin keskussairaalan?

20.10.2007 |

Voi vehnä, mua alkaa tosiaan pelottaan että kuinka tässä vielä käy... Olen menossa joulukuun alkupuolella synnyttämään Porin keskussairaalaan... Vai pitäsköhän sitä lähteä ruotsiin suosista synnyttämään!!!

S rv 33+5

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi vaan, että me tiedetään yhtä paljon ku ne. Eli tiedoitusvälineistä saa tietoa. He ei saa mitään inside tietoa..

Musta olis kiva kyllä tietää jos joutuu johonkin pidemmälle lähtemään. Siis osais vähän etukäteen suunnitella... Mulla on 15.11 laskettu aika. Jos vähänkin mennään yli niin siinä sitten ollaan. En todellakaan tiedä mitä jos sairaalassa on lappu luukulla.

Neuvolasta en tosiaankaan ole saanut mitään tietoa. Sanotaan vaan, että kyllä sut hoidetaan. Mitä oikeesti JOS ei hoidetakaan. U never know...

Vierailija
2/13 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin myös tuon Loimaa - Seinäjoki -jutun, pitänee paikansa. TYKSistäkin on irtisanoutunut liki koko synnäri, mutta täällä meinataan sulkea Salon synnäri ja siirtää kätilöt TYKSiin, Loimaata vahvistetaan ottamaan vastaan porilaisia.

Että semmoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans kuulin että Loimaa ottas... Terveydenhoitajalle ei ollut annettu mitään tietoja mistään, mut sille oli sanottu että jos tulee sellainen tilanne niin hänen pitää valmistautua kätilönhommiin...

Mulla kun vielä on rdiabetes, niin mihkähän sitä sitten joutuu kontrolleihin...

kyllä täytyy sanoa että v.....mainen tilanne!

Vierailija
4/13 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä katsomassa vaikka www.satks.fi. Sieltä löytyy dokumenttia.

Eiköhän mulle olis neuvolassa sanottu jos en sinne pääsisi ;)

Laskettu aika tänään!!

Vierailija
5/13 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se niin on että synnytykset hoidetaan jossain muualla 19.11 jälkeen jos irtisanoutumiset toteutuu.

www.satshp.fi tuolta löytyy tietoa!

Vierailija
6/13 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loimaan synnäriltä olen kuullut vain hyviä kokemuksia:) asiansa osaavat kyllä kätilöt pienemmässäkin sairaalassa.

mulla taas oli tilanne se, kun olin raskaana, että olin kuullut (ja netistä lukenut) juttuja porin synnytystarinoista. olisin halunnut synnyttää loimaalla, mutta en sitten oikein saanut ajoissa hoidettua sitä hommaa, että olisin ottanut selvää " sairaalan vaihdosta" . menin sitten kiltisti poriin.

jälkeen päin päätin, että seuraavan menen mieluummin synnyttämään loimaalle tai vammalaan. ihan varteenotettavia paikkoja ovat nuo pienemmätkin sairaalat. ja monasti niissä osataan paremmin ajatella äidin ja vauvan parasta nimenomaan lapsentahtisesti

Vierailija
7/13 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Loimaan synnytykset siirretään sen sijaan Tyksiin työtaistelun ajaksi."

Tää on ihan kamalaa... Mä en löytänyt satks sivuilta mitään, että Loimaalle pitäisi mennä synnyttämään, löysittekö muut?

Olisi kyllä kiva tietää.. Eihän lakkoon ole kuin pari viikkoa, alle...

Vierailija
8/13 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoi minulle, että ole huoleti, eiköhän Porissa synnytetä ja uskoo että johonkin päätökseen päästään. Eihän sitä tiedä. Itsellä laskettuaika toisestamme on 24.11, mutta toivon, että synnyttäisin ennen mahdolllista lakkoa.

Tuntuu kyllä uskomattomalta, että joutuisi lähtemään Loimaalle tai Seinäjoelle. Uudelleensynnyttäjälle kun se toinen tai kolmeas tai ... voi syntyä nopeastikin..

Pelottavaa kuitenkin.

Tänään Esikoisen 2v neuvolassa terkka sanoi, että Raumalta on käynyt kätilöitä tutustumassa Porissa..

Niin ja sanoi naapuri vielä, että yksi pv siinä voi olla tiukka eli juuri tuo 19.11, että silloin olisi siellä vain pakollinen määrä väkeä.

Mistä niistä aina sitten tietää.

Toivotaan vaan että päästään sopuun ja saadaan rauhallisin mielin synnyttää Porissa.

Vammalan sairaalasta kommenttia niin kaveri synnytti siell ja sanoi ettei enää ikinä sinne mene. Jokasella oma kokemus sairaalasta ko sairaalasta. Ite haluan kyllä täällä Porissa synnyttää.

Vierailija
9/13 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mitään uutta tietoa asiasta, meneekö SatKs synnytyspuoli kiinni, jos joukkoirtisanoutumiset toteutuvat? Ja onko osoitteena sitten Loimaa, Seinäjoki, Turku vai mikä? Kiva olisi vähän etukäteen tietää, mutta tuolla Satakunnan sairaanhoitopiirin sivuilla ei asiasta ole mitään tietoa, päivitetty 31.10. Neuvolaan menen perjantaina, täytyy siellä taas kysellä, mielestäni asiasta tiedottaminen on todella ala-arvoista, kukaan ei tunnu tietävän mistään mitään.

Vierailija
10/13 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoivat porissa loppuviikosta että synnytykset hoidetaan kyllä. Tosin sitten taas Loimaa menee jo huomenna kiinni, ja että hoitajat siirtyy tyksiin ja Raumalta siirtyis poriin.

en tiedä mitä todella tulee tapahtumaan, mutta näin sanottiin äitipolilla.

S rv 37+2 huokaisten helpotuksesta!

Vierailija
11/13 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitipolilla, kun kävin ja kysyin missä synnytetään että täällä. Sanoin että ei siis tarvitse pakata kasseja Seinäjoelle niin sanottiin että ei. Porissa synnytetään mutta väkeä saattaa olla vähän.

On sekin pelottavaa, jos väkeä ei olekkaan paljoa. Riittääkö apu kaikille ja varsinkin ensisynnyttäjät varmasti tarvitsevat ja haluavat apua.

Millasia laskettuja aikoja teillä on ja onko muille sanottu jotain?

Neuvolassa ei kyllä tiedä mitään.

Itellä laskettuaika 24.11, mutta toivon pääseväni aikaisempaa synnyttämään, tällä vkolla, mutta eihän sitä ikinä tiedä. Esikoinen kun syntyi ajallaan.

Vierailija
12/13 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä helpottavaa tietää, ettei tarvitse mihinkään kahden tunnin ajomatkan taakse lähteä synnyttämään, meiltä kun on tuonne SatKs vain viiden minuutin ajomatka, ja esikoisesta oli supistukset heti kyllä sitä luokkaa, että en olisi pystynyt noin pitkää matkaa millään istumaan. Ruuhkaa varmaan tulee olemaan, jos synnyttäjiä tulee eri puolilta, voi olla että puudutuksen saaminen on vaikeaa ja kotiin lähetetään alle vuorokauden ikäisen vauvan kanssa, mutta sittenkin helpottaa stressiä jo tuo tieto, että synnytyspuoli on edes auki. Mulla on laskettu aika vasta joulukuun puolivälissä, voi olla että tilanne on silloin jo onnellisesti ohi, mutta eihän sitä tiedä, jos tuo pikkuinen päättää tulla jo piankin maailmaan. Satakunnan sairaanhoitopiirin sivuille muuten oli päivitetty joku tiedote yhteistyökumppaneille ja lehdistölle, sen mukaan huomenna kerrotaan tiedotusvälineissä, miten synnytykset tullaan hoitamaan. Paljon tsemppiä teille kaikille muillekin mammoille, joita tämä asia koskettaa. Eiköhän me ne nyytit turvallisesti kainaloon saada, kaikesta huolimatta.

Vierailija
13/13 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et olis menossa kiinni. Loimaa ja Seinäjoki kuulemma lähimmät paikat, jossa vois kuulemma synnyttää.

Asia kannattaa kuitenkin tarkistaa neuvolasta, ettei mitään epäselvyyttä tule asian kanssa.

nuusku-nuu