Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistukset lakkas ja veristä limaa

20.10.2007 |

Mulla on muutaman päivän tullut veristä limaa alkkareihin ja pyyhkiessä paperiin, välillä sitä tulee reilumminkin, niinkuin lorahtamalla. Lapsivettä se ei kuulemma oo, kun käytiin synnärillä testaamassa. Viime aamuyöstä alkoi tulla ekaa kertaa kipeitä supistuksia, ensin puolen tunnin välein ja sitten 15 minuutin välein noin kolmen tunnin ajan. Sitten kun nousin ylös ja ryhdyttiin aamutoimiin supistukset lakkas. Ruskeaa veristä limaa tulee edelleen. Mitähän toi verinen lima on ja onko kokemuksia tämmöisestä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän raskausviikoilla olet? Mulla tuollainen limainen verensekainen vuoto oli limatulppaa.

Vierailija
2/3 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voi tulla yllättävän pitkään, ja " valkovuotomaisesti" . Eli ei sieltä värkistä mikään viinipullon korkkia muistuttava kappale tule vaikka nimeltään onkin tulppa :-)

Eli eiköhän synnytys lähene...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla " alkoi" synnytyksen lähenemisen merkit eli verinen limavuoto viikoilla 40+1 ja vuotoa tuli parina päivänä. Supistuksia tuli myöskin jonkin verran mutta ei mitään kovin kipeitä. Synnytystä vuoto tosiaan ennakoi, kun todelliset supistukset alkoivat sitten viikoilla 40+5 ja vauva syntyikin..

Limaista vuotoa ei kuitenkaan tullut kovin paljoa ja päivää ennen synnytystä ei ollut mitään vuotoa. Synnytystä edeltävänä päivänä oli ainoastaan hirmuinen alaselkäkipu...