Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tämä nyt tarkoittaa? Tulkitkaa mulle miesten ajatusmaailmaa, itse en tajua

Vierailija
19.10.2007 |

olen netissä jutellut erään miehen kanssa, joka olisi kiinnostunut minusta. Hän tutustutti minut myös kaveriinsa, ja nyt tämä kaveri on monena iltana jutellut pitkään, siis tuntikausia kanssani, ihan asiallisia juttuja vaan, ei ole yrittänyt iskeä tai mitään, mutta miksi ihmeessä hän vaivautuu juttelemaan jatkuvasti ja noin pitkään kanssani?

Voiko olla myös kiinnostunut jolloin tilanne olisi aika kiusallinen, vai onko oikeasti vaan kaverina kiinnostunut?

En oikein ymmärrä miesten ajatusmaailmaa, onko muilla kokemusta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni taas eilen myöhään jutellessa sen kaverin kanssa, tekisi mieli kertoa että olen kiinnostunut mutta en tiedä miten. Pelkään ettei hän sitten olekaan kiinnostunut minusta. Toivon että hän vihjaisi jotain tai tekisi aloitteen niin olisi helpompaa

T:ap

Vierailija
2/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta jotkut (aika monetkin) miehet tykkäävät jutella ihan muuten vaan, ihan kuin naisetkin. Ei ne miehet NIIN erilaisia olla kuin me. Tietty paha sanoa vaikka se yrittäisi kuitenkin iskeä, mutta oon jutellut itse netissä aikanaan paljonkin, ja todennut että oikeastikin moni tykkää vaan jutella. Siis silloinkin, kun tiesi ettei todellakaan kannata iskeä tai jopa silloin kun luuli pitkään minua toiseksi mieheksi. (Eikä toinen ollut siis homo.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se sitten vaan haluaa jutella. En ole netissä niin kovin paljoa keskustellut niin ei ole kokemusta.

Ongelmana vaan on että nyt saattasin tykätä tästä kaverista enemmän, on todella mukavaa juttuseuraa, ja ihan kivan näkönenkin. Se mies, joka olisi minusta kiinnostunut, ei alunperinkään herättänyt mitään ihmeempiä tuntemuksia, mutta olen kuitenkin jutellut hänen kanssaan kun hänkin on ihan mukavaa seuraa, ei vaan sytytä sillä tavalla. Harmi kun en oikein voi sanoa että sori, tykkäänkin sun kaverista. Voi että, miten nyt sainkin tällasen sopan aikaiseksi.

Vierailija
4/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ehkä se sitten vaan haluaa jutella. En ole netissä niin kovin paljoa keskustellut niin ei ole kokemusta.

Ongelmana vaan on että nyt saattasin tykätä tästä kaverista enemmän, on todella mukavaa juttuseuraa, ja ihan kivan näkönenkin. Se mies, joka olisi minusta kiinnostunut, ei alunperinkään herättänyt mitään ihmeempiä tuntemuksia, mutta olen kuitenkin jutellut hänen kanssaan kun hänkin on ihan mukavaa seuraa, ei vaan sytytä sillä tavalla. Harmi kun en oikein voi sanoa että sori, tykkäänkin sun kaverista. Voi että, miten nyt sainkin tällasen sopan aikaiseksi.

Vierailija
5/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä voisiko siitä sen kaverin kanssa tulla mitään, ovat kuitenkin hyviä kavereita niin olisi vähän outoa jos sitten nähtäisiin usein ja olisinkin sen kaverin kanssa. Mikäli se kaveri on edes kiinnostunut. Joudun luultavasti vain sanomaan ettei kiinnosta, ja unohtamaan sitten sen kaverin. Harmi, on todellakin kiinnostava tapaus :(

Vierailija
6/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on ihan villiä länttä! Mistäs sitä tietää, vaikka alkuperäisen tuttavuutesi tarkoitusperänä olikin etsiä tälle kaverilleen heila! älä missään tapauksessa luovuta, jos mies vaikuttaa mielenkiintoiselta. Kuulostat ihan yhtä 1800-lukulaiselta kuin minäkin, ja olen näiden käsitysteni takia menettänyt elämäni todellisen rakkauden.

Vierailija
7/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmemaa tämä " netti" oikein on?? Mistä nettipiireistä te oikein puhutte? Itse olen aktiivinen netinkäyttäjä enkä vierasta ircciflirttiäkään (livenä olen liian ujo), mutta kyllä minusta " netissä" pätevät samat kohteliaisuus- yms säännöt kuin muussakin elämässä. Ei kai kukaan kohtele ihmisiä eri tavalla puhelimessa kuin kasvotustenkaan?

Vierailija
8/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ollaan nyt siirryttty meseen, ja kyllä tämä alkuperänkin joka oli kiinnostunut minusta on jatkanut jutustelua, ei ole häipynyt taka-alalle niin kuin varmaan olisi jos ois vaan kaverille ettimässä seuraa. En tietenkään voi tarkkaan tietää miksi tutustutti kaveriinsa, ite sanoi ihan vaan sen takia kun oli se kaveri samaan aikaan mesessä että voitaisiin tutustua, ja että on hyvä tyyppi, niin kuin onkin.

Jos nyt tuo alkuperänen alkaa vähentää yhteydenpitoaan niin ehkä sitten uskallan tuota kaveria yrittää

Vierailija
9/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tahtoi hommata frendilleen naisen.

Vierailija
10/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen nyt siitä kaverista kiinnostunut

Vierailija:

Ja tahtoi hommata frendilleen naisen.

Vierailija
11/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele sitä, ap! Tee johtopäätöksesi hänen lausumansa perusteella.

Et ilmeisesti ole tätä ensimmäistä tuttavuuttasi tavannut ollenkaan irl, toisesta puhumattakaan. Meset ja muut keskustelukanavat eivät velvoita kumpaakaan osapuolta yhtikäsmihinkään. Oikeat suhteet solmitaan aidossa kasvokkaisessa vuorovaikutuksessa. Emme elä sota-aikaa, jolloin kirjeenvaihdon perusteella voitiin jopa kihlautuakin.

Vierailija
12/12 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiennyt heidän tuntevan toisiaan. No onneksi päädyin mieheeni. Hänen kaverinsa on tosi ärsyttävä tosielämässä. Ja saampahan jotain kicksejä siitä, että olen lempannut sen kaverin joskus (vaikkakin tekstittelyn perusteella).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi