Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ihmeestä saan ruskean Ticketin Plain Rain setin Fleecella koossa 86cm?

30.10.2008 |

Auttakaa please paremmin kartalla olevat... asumme ulkomailla jossa tarjontaa ei kunnon ulkovaatteista ole vaikka tarvetta kylla olisi! Olen etsinyt aivan hullun lailla Ticketin Plain Rain settia fleecella, ruskeaa sellaista koossa 86cm tyttarelleni mutta tuloksetta :( Onko kenellakaan antaa vinkkia mista moisia voisi vielä saada? Kaikki mahdolliset nettikaupat Suomessa olen käynyt läpi mutta tuloksetta. Koot tuntuvat olevan ihan loppu. Mistä niitä voisi saada esim. Tanskasta? Vai olisiko kellään sellaista ylimääräistä nurkissa josta haluaisi päästä eroon? Keinolla tai toisella sellainen on pakko saada ettei neiti raukka kohmetu tuolla ulkona...

Kiitos hurjan paljon avusta jo etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin että kun tuotteet klikkaa koriin niin ei sitä olekaan saatavilla. En tiennyt ettei saatavuus näykään tuosta alaspudotusvalikosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielta minakin jo innokkaana olin tilaamassa mutta loppu olivat :( etsinta jatkuu... tietaako joku jotakin muuta paikkaa mista voisi saada? Please, please, please ;)

Vierailija
4/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://gogorilla.dk/product.asp?product=1204

mutta eivät tosin toimita ulkomaille. Kannattaa kuitenkin kysyä onnistuisiko...

Vierailija
5/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin etta taalta loytyy asiantuntevaa neuvoa ;) En voi kylliksi kiittaa! Nyt luottokortti esille ja tilaamaan...

Vierailija
6/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellaan viela muita vinkkeja mista etsia?

Vierailija
7/7 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi soitella joitain pienempiä kauppoja läpi. Esim. Helsingissä tickettiä myy jesper&junior, pikkuväki, aapiskukko ja Bunuell. Tai joku saattaa tietää onko näissä edes nyt syksyllä ruskeita sadeasuja? Ruskea väri on ollut niin monta vuotta, että aika moni kauppa ei ole ottanut sitä enää valikoimiin.

Ja googletuksessa hyviä hakusanoja: Ticket to heaven Regntøj, regnsæt, med fleece foer, brun.....

Ja mä harrastan myös sitä, että laitan viestiä valmistajalle ja kysyn heiltä mistä voisin löytää etsimäni vaatteen. Tietävät kuitenkin mihin on lähetetty kyseistä pukua