Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon 34 enkä oo ikinä käynyt Helsingissä...löytyykö muita Helsingittömiä?

Vierailija
19.10.2007 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo jäätelön pudottamiset ja naismurhat olivat se, mistä provo viimeistään paljastui.

Miten ihminen voi olla naimisissa ulkomaalaisen kanssa, muttei kuitenkaan koskaan ole käynyt esim. puolisonsa kotimaassa? Ja miten mies matkustelee jatkuvasti lasten kanssa, mutta äiti ei ikinä käy missään?

Kyllä tässä nyt syötetään av:laisille pajunköyttä oikein Porvoon mitalla. Tai sitten kyseessä on joku paniikkihäiriöinen tms., joka naamioi sairautensa epämääräisiksi ennakkoluuloiksi Helsinkiä kohtaan.

t. itäsuomalainen, joka ei myöskään ole järin hullaantunut helsingistä, mutta käy siellä silti mielellään ja on jopa asunut pk-seudulla melkein puolet elämästään...

Vierailija
22/29 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa matkustella lasten kanssa, minä en halua, joten se siitä.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa ehdotin, kun lapset oli pieniä, että käydään linnanmäellä tai korkeasaaressa. Ei, Ei, sen sijaan särkänniemi ja ähtäri. Ulkomaille aina tukholman kautta, laivalla turusta tai sitten lentäen. Mutta ei ikinä helsinki-vantaalta. Sanoi, että siellä asuu niin omituisia eläimiä, että sinne ei mennä, saattaa olla tarttuvaa.

En todellakaan tiedä, miten on välttänyt helsingin. Mutta ihan kansainvälinen tyyppi se kuitenkin on.

Vierailija
24/29 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaan, jos et ikinä ole sielläkään käynyt. Enkä ymmärrä, miksi joku haluaisi jäädä kotiin, kun muu perhe lähtee kahdeksi viikoksi Australiaan!

Minusta tuollainen ei vain kuulosta ihan terveeltä. Kotona saa toki viihtyä eivätkä kaikki nauti matkustamisesta, mutta luulisi, että sitä viitsisi sentään edes kokeilla ennen kuin menee tuomitsemaan.

Ja eikö lapsista olisi kiva, että äitikin olisi mukana reissussa kokemassa kivoja juttuja?!

t. 41

Vierailija:

Miksi minun pitäisi käydä puolison kotimaassa? Onko siihen joku velvollisuus?

Mies saa matkustella lasten kanssa, minä en halua, joten se siitä.

t. ap

Vierailija
25/29 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yleensä vain lennonvaihdon ajan. Pitäisi tietysti joskus lomailla Helsingissäkin, mutta se on niin kallis kaupunki, että samalla hinnalla tai halvemmalla lomailee missä tahansa muussakin Euroopan kaupungissa ja aina ne tuntuvat mielenkiintoisemmilta kuin Helsinki. Ehkä sitten kun lapset ovat isompia, pitää uhrautua ja jättää yksi kiinnostavampi kohde väliin ja tutustua Helsinkiin koko perheen voimin.

Vierailija
26/29 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytti tänä vuonna 49v =)

Vierailija
27/29 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä ällistynyt kun luulin että olisi ollut isokin metropoli. Meillä maalla Helsingistä puhuttiin kuin olisi ollut toisesta planeetalsta kyse. Nyt olen aika lailla kanta-asukki, 15 vuotta takana, enkä pois halua, edes naapurikuntiin.

Vierailija
28/29 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä kaupungilla lisänimikin: Suomen Chicago.

Vierailija
29/29 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan esimerkiksi Oulussa asuva ihminen joka haluaa ulkomaille

A) lennät Helsinkiin josta taas sinne ulkomaille

B) lennät Tukholmaan josta eteenpäin

Minä ainakin valitsisin B:n, isompi ja kattavampi lentovalikoima ja jos charter-matkalle menossa niin hinnatkin halvemmat kuin Suomessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi