Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 41-v. - onko liian vanha pikkuvauvan isäksi?

Vierailija
30.10.2008 |

Hän kuoli yllättäen viime vuonna tasan 70-vuotiaana ja kaipuu on kova. Toisaalta sain häneltä todella vahvat eväät omaa elämää ja aikuisuutta varten. Ensimmäisen lapsenlapsen hän onneksi sai nähdä. Toista odotan nyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ikää 34. Vieläkö uskallamme kuumeilla? Olimme pitkään varmoja, että lapsiluku jää yhteen, mutta yllättäen molemmilla on nyt herännyt vauvakuume.

Vierailija
2/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sillä iällä ei ole väliä (oli sitten 20 tai 40), tärkeämpää on se että lapsi saa rakastavat ja huolehtivaiset vanhemmat. Älkää enää kovin pitkään jahkailko, ettei oo liian myöhäistä... Onnea teille. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seuraavasta kierrosta alkaa kolmannen lapsen toivominen. Mies täytti keväällä 40, itse olen 37. Missään vaiheessa emme ole ajatelleet olevamme liian vanhoja. Jahkailu kolmannen suhteen johtui ihan muista seikoista kuin iästä.

Vierailija
4/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuten varmaan monet muistaa Arvo Ylppo taisi olla 75v kun hänen nuorimmaisensa syntyi, ja kuoli yli 100 vuotiaana..

Ja meilläodotetaan nyt kuopusta ja ollaan molemmat 40.... joten ei ole 41 liian vanha missään nimessä.

Vierailija
5/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain vauva-asia vireille.

Vierailija
6/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole liian vanha! Miksi olisi?

Voihan se 25-vuotias isäkin kuolla vaikka 26-vuotiaana. Kaikkea voi sattua, ikä on ainakin meillä ollut viimeinen asia mitä ajatellaan kun lapsia alettiin tehdä. Äideillähän se ikä tulee jossain vaiheessa vastaan eli ei voi enää tulla raskaaksi (ilman jotain hoitoja) ja siinä kulkee mielestäni äidin "ikäraja" lasten saantiin.

Vierailija
7/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi perhehuoneen synnytyssairaalassa ja on alusta asti ollut hienosti lapsen elämässä. Tosin hänellä on oma yritys eli kiireinen on jatkuvasti, mutta muutoin kaikki on mennyt hienosti. Yövalvomisia ei kyllä ole jaksanut, ne ovat jääneet minulle.

Vierailija
8/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehen tosin vauvan kanssa tarvikaan valvoa, kun ei imetä, mutta isompien sitten. Meillä mies nukkuu sikeästi, vaikka teinit olisivat menossa, ja mä joudun niitä aina hakemaan ja kuskaamaan ja vahtimaan, että milloin ollaan kotona.

Me oltiin 42-vuotiaita, kun saatiin nuorimmainen, ja hyvin on mies jaksanut pienimmäisen kanssa touhuta. Mun veli sai nuorimmaisen 46-vuotiaana.

Vierailija
9/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liity mitenkään ikään, vaan on joku "valmistusvirhe" miehissä :-)

Niillä on vaan paremmat unenlahjat ja äideillä korvat kuulevat herkemmin lasten pienetkin änähdykset...

Vierailija
10/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35 ja mieheni 40 ja ollaan pienen vauvan vanhempia (on myös kaksi isompaa lasta). Ennemminkin mietin alkuun olenko MINÄ liian vanha, jaksanko aloittaa taas "alusta", valvomiset, miten jaksan uuden raskauden ja niin edelleen.