Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millaista on lapsivesi?

Vierailija
19.10.2007 |

siinä se. millaista on lapsivesi. tässä mietin että tuleeko mulla " tihkuen" lapsivettä vai mitä tässä nyt on.

side on kostea pinnalta eikä haise millekkään, mutta mietin että sehän voi ihan vaa johtua vaikka valkovuodsota tai hiostamisesta. ja pönttöön on lorahtanu vessassa käynnin yhteydessä myös. ei tule niin kuin pissa (eli ei tunnu missään kun tulee, kunhan vain lorahtaa). yhden kerran nappasin mukiin lorauksen ja oli mun mielestä hieman paksumpaa kuin vesi tai pissa ja hennosti kellertävää mukana jotain valkosta hippua. mutta kun tuollekkin keksii kyllä selityksen että voisi olla ihan laimeeta pissaa ja valkovuotohippuja.. vai?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde tarkistuttamaan. Mulla ollut ihan samanlaista kahdessa raskaudessa. Toisessa tihkutti tosi vähän ja toisessa lorahteli enemmän. Mutta tärkeintä on että menet ajoissa synnärille, koska liian kauan jos reikä on ilman aantibioottia on tulehdusriski melkoinen ja se on vaarallinen vastasyntyneelle.

Vierailija
2/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuu kohdunsuun auetessa punaiseksi. Mulla aina ollut aluksi vaaleeta ja synnytyksen edetessä siitä on tullut punertavaa.

Ja vesi ei myöskään välttämättä haise millekkään.

T.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytteen saa siteestäkin, kun purkkiin noita lorahteluja on aika vaikea saada... Mulla lapsivesi alkoi tihkua pieninä lorahduksina sinä aamuna, kun illalla ne sitten läiskähtivät kylppärin lattialle :D Lapsivesi oli ihan kirkasta, ehkä vähän vaaleanpunaista (rv 37) ja aika hajutonta. Sitä ei voinut yhtään ennustaa eikä estää lirisemästä, siitä arvasin ettei kyse ole pissasta. Kannattaa tarkistuttaa, ettei tosiaan tulee tulehduksia tai muita ongelmia.

Vierailija
4/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mahdollista on että on tuota lapsivettä kun supistellutkin tässä, tosin aika kevyitä supisteluja.

haju siinä kuppiin metsästetyssä oli tosiaankin sellanen että periaatteessa ei haise millekkään, mut silti jollekkin. ei osaa kuvailla oikein.

Vierailija
5/5 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kanssa tuli aamulla pieniä lorahduksia kirkasta nestettä menin

tarkastuttamaan synnärille ja se oli lapsivettä..ehdn olla

sairaalassa pari tuntia kun tuli sitten kaikki vedet sairaalan lattialle, se oli jo sitten vaaleanpunaista. siitä 2h ja tyttö maailmassa :)