Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leppäkorpi alueena?

Vierailija
19.10.2007 |

Joutuuko lapset Korsoon kouluun?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläaste sitten Korso, Ruusis (mikkola?!?).

Leppäkorpihan on oikein mukavaa ja rauhallista seutua. Palvelut kuitenkin ovat inhimillisen kävelymatkan päässä.

Korson keskustassa kolme isoa kauppaa, kirjasto, sekatavarakauppa, pizzapaikkaa löyty vaikka kuinka monta. Ravintoloita ehkä hieman liikaa...

Hankala kertoa kun on lähialueella asunut ikänsä, asioita pitää itsestään selvyytenä... Kysy sinä niin koitan vastata :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko alueella Leppäkorvessa paljon lapsiperheitä? Onko puistotoimintaa?

Jaksaako Korson juna-asemalle kävellä/pyöräillä päivittäin?

Vierailija
4/6 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteelle joutuu nimittäin Korsoon tai Mikkolaan (mikä ei yhtään sen parempi). Myös ne " hyvät palvelut" ovat Korson keskustassa, joka on KAUHEA PAIKKA.

Vierailija
5/6 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Korson (huono) maine liioiteltu?

Asuuko alueella Leppäkorvessa paljon lapsiperheitä? Onko puistotoimintaa?

Jaksaako Korson juna-asemalle kävellä/pyöräillä päivittäin?

Kun on itse täällä asunut lähes tulkoon koko ikänsä, niin kyllä musta tuntuu että maine on liioiteltu. Jokaisessa lähiössä on kuintenkin samat ongelmat (alkoholi, huumeet jne). Itse en ole osannut alueella pelätä koskaan. Tänä syksynä olisi ollut syytäkin kun alueella oli raisakaaja liikenteessä, mutta en mä koskaan muistanut sitä kun ´piti liikkua.

Leppäkorpi on mielestäni lapsiperheiden " luvattumaa" . Alueella on paljon lapsia. En tiedä toimiiko siellä vielä kuinka aktiivisesti puisto, jokunen vuosi sitten ainakin oli kovin aktiivinen sakki siellä puistossa (en nyt muista sen nimeä). Mutta sitten ainakin Korson keskustassa on joku asukaspuisto.

Kyllä kait siihen asemalle jaksaa kävellä joka aamu kun vaan itse päättää :) Ja vaihtoehtona on mennä bussilla Korson asemalle, tietenkin toivoen että vaihdot sopii yksiin. Riippuu tietenkin että kuinka " syvälle" Leppikseen muuttaa. Ihan perältä ei välttämättä niin kivasti jaksakaan kävellä

T: metsolassa asustava

Vierailija
6/6 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yläasteelle joutuu nimittäin Korsoon tai Mikkolaan (mikä ei yhtään sen parempi). Myös ne " hyvät palvelut" ovat Korson keskustassa, joka on KAUHEA PAIKKA.

Mikä täällä nyt niin kauheaa on? Mikä poikkee muista lähiöistä? MÄ kaipaisin tälläisiin aina perusteluita!!! Eikä vaan tölvitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi