Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pienten lasten äidit toitottaa

Vierailija
19.10.2007 |

Etteivät ole nukkuneet moneen kuukauteen, jotkut jopa moneen vuoteen??

Tosiasia on, että jokaikinen on nukkunut jotain jokaikinen yö, kysymys on vain siitä kuinka paljon tai vähän mutta kukaan ei ole valvonut putkeen päiväkausia!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin aivoton ja ymmärrät, että he tarkoittavat kunnon unien puutetta.

Vierailija
2/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi heillä on jotenkin suurempi oikeus olla väsyneitä kuin muilla unettomuudesta kärsivillä ihmisillä. Esim. minä en nuku paljoa unettomuuteni vuoksi ja jos asiasta mainitsen, niin saan kuulla " mutta sullahan ei oo mitään lasta pitämässä sua hereillä" . Niinpä niin, mutta kun uni ei tule niin ei tule!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

täysin aivoton ja ymmärrät, että he tarkoittavat kunnon unien puutetta.

Saako siitä jotenkin kirkkaamman kruunun?

Vierailija
4/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kamalaa.

T. Yksi, jolla on ollut nukkumisvaikeuksia ennen lapsen syntymää, mutta joka vasta lapsen syntymän jälkeen OIKEASTI tajusi mitä väsymys on.

Vierailija
5/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinneet yövalvomisen vapaaehtoisesti, unettomat ei. Lisäksi minulle ei sovi unilääkkeet lääkeallergioiden vuoksi.

Ja olen kyllä omat yövalvomiseni lasten kanssa hoitanut vuosia sitten ja tiedän, että lasten vuoksi valvominen on sen arvoista :) Joten en ymmärrä valitusta.

Vierailija
6/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pari kiloa ylipainoiset voivottelee läskejään?

Vierailija
7/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se tästä joskus helpottaa, jos se tulkitaan valittamiseksi, olkoon sitten niin, ihan sama, eikö teillä mitään oikeita murheita ole kun tämmösestä pitää riidellä?

Vierailija
8/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellainen lääkeallergia on, että mikään lukuisista unilääkkeistä ei sovi?

Vierailija:

valinneet yövalvomisen vapaaehtoisesti, unettomat ei. Lisäksi minulle ei sovi unilääkkeet lääkeallergioiden vuoksi.

Ja olen kyllä omat yövalvomiseni lasten kanssa hoitanut vuosia sitten ja tiedän, että lasten vuoksi valvominen on sen arvoista :) Joten en ymmärrä valitusta.

Minusta kaikilla on yhtäläinen oikeus valittaa unettomuutta, sinulla ja pienten lasten vanhemmilla tasapuolisesti. Se, että on lapsia halunnut ei merkitse, etteikö saisi olla väsynyt ja uupunut ja myös SANOA sen ääneen.

Tosi on, että aniharva valvoo täysin koko yötä. Unettomuudestakin kärsivät nukkuvat jonkin verran yössä, mutta unen laatu ja määrä ei ole likimainkaan riittävä - ja niitä lyhyitä unihorroksen hetkiä ei välttämättä edes huomaa.

On siis hiukan hiusten halkomista väitellä, pitääkö sanonta " en ole nukkunut viime yönä" paikkansa 100% vai 93% vai 29%

Vierailija
9/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinkin lääkeallergioiden, eli olen useammalle lääkeaineelle allerginen. Ja kun lääkeaineallergioita on useita, ei kovin helposti uskalleta kokeillakaan eri vaihtoehtoja. Lisäksi minulla on aortan ahtauma, joka sekin vaikuttaa lääkitykseen... Mutta asian eteen kyllä tehdään koko ajan työtä, vuorossa onkin ei-lääkkeelliset keinot.

Mutta asiaan siis. Tottakai pienen lapsen vanhempi on väsynyt, ja asiasta saa puhua ja kaikki puhuminen ei ole valittamista. En siis tarkoittanut edellisissä viesteissäni, että KAIKKI pienten lasten vanhemmat valittaa. Mutta jotkut ihan oikeasti valittaa. Kai se on sitä itsensä jalustalle nostamista. Jotkut odottaa, että heitä pidetään super-vanhempina, esim. " olenpas upea äiti, kun jaksoin tulla tänne kerhoon vaikkei olla nukuttu ollenkaan" jne.

Vierailija
10/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesteissäsi nostat itseäsi jalustalle vaivoinesi. Koet pienten lasten äitien valituksen turhaksi, koska olet mielestäsi itse niin paljon vaivaisempi.

Kuulostat ihan mun anopilta.

Vierailija
11/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka voi pitää hyvinkin paikkansa pienten äideistä. Kun on oikein väsynyt niin olo voi olla sellainen niinkuin ei olisi nukkunut vuoteen. Ehkä se on jollain tasolla tunnetta kuvaava ilmaisu. Ei kaikkea pidä ymmärtää niin kirjaimellisesti ap.

Vierailija
12/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty mitenkään vertaamaan kumpi on väsyneempi sinä vai jonkun lapsen äiti.. sinä et tunne muutakuin omat tunteesi, et voi tietää miten väsynyt joku toinen voi olla. Tämä on taas sitä omaan napaan tuijottamista, kun vain sinulla olisi oikeus kertoa väsymyksestäsi ilmeisesti

Vierailija
13/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itselläsi ei enään ole sen ikäisiä?

Vierailija
14/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi aika vahvoilla, ainakin jutut on tosi väsyneitä.

Vierailija
15/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos itselläsi ei enään ole sen ikäisiä?

Ihana, kun takerrut pikkuseikkoihin :)

t. uneton

Vierailija
16/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Et pysty mitenkään vertaamaan kumpi on väsyneempi sinä vai jonkun lapsen äiti.. sinä et tunne muutakuin omat tunteesi, et voi tietää miten väsynyt joku toinen voi olla. Tämä on taas sitä omaan napaan tuijottamista, kun vain sinulla olisi oikeus kertoa väsymyksestäsi ilmeisesti

Arvatkaa kaksi kertaa!!

Ja en ole kieltänyt valittamistqa, vaan sitä en ymmärrä miksi liiottelette niin rajusti, se ei ole ollenkaan nukkumista kun nukkuu 4h/yö!

Vierailija
17/17 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on se eri asia kun että saiai nukkua 4 tuntia putkeen.