Bb-Timo olikin rakastunut Satuun.. mä arvasin!
Saulin kanssa jutellessaan hän tunnusti että Sadun lähtö oli kova paikka ja varsinkin iltaisin oli vaikeaa Sadun lähdön jälkeen.
Mä tiesin sen, jokin minulle sanoin siinä Timossa ettei asia ole ihan niin kuin hän antaa ymmärtää. Minä olen hyvä ihmistuntija, senkinhokasin että Kadi on alkkis perheestä ja Sauli 100% homppeli, ennenkuin se oli edes sanottu.
Kommentit (7)
No ei ollut rakastunut. Ehkä ihastunut. Jos se olis ollu rakastunu niin tuskin olisi puhunu Sadusta siihen sävyyn. " Seiskan tyttö" ym.. Ja kun se muutenkin yritti muitakin likkoja siel talos.
ei oikeasti ollenkaan niin kiva kuin antaa ymmärtää. Tykkää vaan niistä jotka ovat samalaisia kuin itsekkin ja vaatii. Eli tyypillinen homppeli.
Eikö se ollut aivan selvä peli jo alkuhaastattelussa, että mikä on miehiään.
Sauli kertoi Janne Katajan tekemässä haastattelussa hotellihuoneessa (odottelivat taloon pääsyä) olevansa homo. Talossa jonkin aikaa oltuaan asukkaat kävivät kierroksen läpi jokaisen suuntautumisesta ja Sauli sanoi olevansa bi. Sanoi myös että on ollut suhteessa molempien sukupuolten kanssa. Tästä nousi pienoinen kohu aiemmin syksyllä, juurikin tuon takia että Sauli oli aiemmin sanonut olevansa homo. Spekuloitiin, että miksi Sauli ei talossa halunnut/uskaltanut kertoa asian todellista laitaa. Tai ainakaan sitä samaa jonka Janne Katajalle haastattelussa kertoi.
13, joka on suuri BB-fani
Vierailija: