Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** Syysmammakerhon -04 viikonloppupalaveri pe-su **

19.10.2007 |

pomps

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy nukkuu ja mies lopettelee saunomista ni ehdin tänne :-)

Päivä ollut taas melkosta hulinaa!huomenna tulee poika kotiin,appivanhemmat tuo..vähä jännittää!

Eilinen ilta oli kiva :-) Keilaus oli tosi hauskaa ja rentouttavaa,varsinkin kun sitä ei todellakaan otettu tosissaan!!Suurin osa väestä lähti jatkamaan iltaa baareihin mut minä olin kotona 23aikaan,En välitä baareista,enkä olis jaksanutkaan!!!!Tänään vaan heräsin 6aikaan pyörimään ja kun eilen nukahin vasta yhen aikaan ni olo oli aamulla aikamoinen!Työ stressaa todella paljon,hoitolapsukaiset pyörii mielessä ainavaan :-/

Tänää käytii ostkosilla,uusi tiskakone tulee tiistaina :-) Vanha ei pese kunnolla ja yläkori aina välillä irtoaa!Käytii syömässä Jumbon chicosissa ja vaikka ruokaa sai odottaa todella kauan typy jakso tosi hienosti :-) Sitten Prismasta ruokaa ja kävästii viel Hobbarissa kotimatkalla.Ostin typylle remun haalarin,oli -20% kantisalena.KAuan mitin et mitähän ne alet joulun jälkee on,mut ei kai ne hirveesti enempää ainakaa heti joulun jälkee ole?!Ja kauan ei uskallaa ootella ku koot loppuu..

Minäkin sain enskevääks kengät,samoin mies..Hyvät alet oli :-)

Että on siinä töissä olossa etuna palkka,vaikka senkin saa sentilleen tuhlattua :-/

Ynis:Minä mietin tässä ihan samaa et pitäs jättää äitin sanoimiset omaan arvoonsa..ja vähemmän kuunnella ylipäätään sen löpinöitä!

T@hti:Ankkis puhuu asiaa!PAljon olen miettinyt tuota teidän eloa..Sillon ku meillä oli vain poika mulla oli huono-omatunto omista menoista,enkä juuri missään käynyt.TEin myös lähes kaiken kotona,että kaikki oli valmista kunmies tuli.(oli kyllä sillon paljon iltoja töissä)Typyn kanssa oli niiin rankaa että oli pakko päästä välillä pois ja vaikka tiesin eilenkin että typy ei tykkää että en ole laittamassa nukkumaan ni päätin että tuuletusta tarviin enkä enempää asiaa mietiskele!JA sulla niitä lapsukaisia on vielä enempi!

Pikku-Myylle paranemista!Flunssat on niin kurjia :-(

Typykin tuntuu nyt enempi flunssasaelle.Tähän asti vaa nenä valuttanu kirkasta mut nyt on ääniki vähä kähee :-/

Asuminen täälläkin pohdinnassa.Meillä aso-kämppä ja vuossitte vuokra osuus nous 50e kuussa ja nyt taas 50e!!On tosi isot nostot!!!!

Ahertaja Ankkis:Kyllä,väliin lepovkl ja opinnot syrjään!!

Tuliskohan mies kattoo Selviytyjiä mun kans?!

jatu

Vierailija
22/25 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai ole vielä kovin myöhässä. Katsoin aamulla ensitöikseni mittaria kun maa ihanassa kuurassa. Kääks, täällä viisi astetta pakkasta. Taidan siis kaivella talvihaalarin tytölle kun lähdemme ulos. Villahaalari on jäänyt päiväkotiin. Ilman sitä vk-haalari ei kyllä riitä nyt. Muuten näyttääkin tulevan ihana syyspäivä.

Olen siis viettänyt kotosalla tytön kanssa loppuviikon. Tytön kuume kyllä laski melkein yhtä nopeasti kuin nousikin ja perjantaina olimme jo täydessä tohinassa ulkona. Heheh, vähän oli sellainen olo että täällä kotona laiskottelen vaikka tytön kunto oli jo sellainen että olisi voinut mennä päiväkotiin ja minä töihin. Mutta kun lääkäriltä olimme saaneet kerran " luvan" eli todistuksen. Niin, minä hysteerisenä äitinä taas lapseni sinne lääkäriin raahasin vain kuullakseni että " tavallinen flunssa" . Mutta se kahdessa tunnissa lähelle 40 astetta noussut kuume minut säikäytti. Virtsanäytekin otettiin mutta se -kuten korvat, jne. -olivat puhtaat.

Vieteltiin eilen kaverisynttärit tytölle. Kolme viikkoa myöhässä mutta ne häät vähän sekoitti näitä juttuja. Vietimme ne asukaspuistossamme. Oli kyllä hyvä paikka lasten synttärijuhlille! Tilaa riitti. Juhlat jatkuivat vielä sisäleikkien ja herkuttelun jälkeen ulkona. Illalla sänkyynsä kömpi väsynyt mutta iloinen pikkutyttö ilmapallo sylissään ...

T@hti, minäkin usein sinua ajattelen ja sitä miten sinä jaksat, miten voit. Olen kyllä niin samaa mieltä Ankkiksen ja muiden kanssa tässä asiassa etten toista samaa enää uudelleen. Mutta toivon kyllä sinun oppivan pitämään omaa itseäsikin niin tärkeänä että otat/vaadit itsellesi aikaa hoivata myös itseäsi! Ja onko joku lähelläsi sellainen joka voisi asiasta sanoa suoraan myös miehellesi ..? Antaa siinä sinulle, ja sille mitä olet yrittänyt sanoa, tukea?

Yniksen vauva-sivuilu nauratti :) Mulla on aika vähän aikaa ylipäätään surffailla näillä sivuilla töissä. Joskus saatan pikaisesti lukaista kuulumisia. Ja joskus harvoin jopa kirjoittaa. Mulla kuitenkin on oma huone ja täydellinen oma rauha (työkavereilta, siis. Heh). Että ehtisin hyvin piilottaa todistusaineston ennenkuin kukaa saa kiinni :)

Ankkikselle tsemppiä opiskeluun. Kiva kun tentti meni hyvin! Olen siis varma että se meni hyvin :)

Mukavaa sunnuntaita kaikille! Taidan hetkeksi syventyä Hesariin ennenkuin mennään ulos.

Alli

Ps. Onko kukaan jäänyt koukkuun Maajussille morsian-ohjelmaan ..? Minä kun en juuri jää mitään sarjaa varsinaisesti tuijottamaan mutta nyt olen kyllä jäänyt vähän kiinni ko. sarjaan. Siinä on niin ärsyttäviä ihmisiä :) Hyvä syy katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä päästäänkö ulos tänäänkään aamupäivällä. Mutta ei kai se niin pakollista ole edes aurinkoisella säällä, jos lapset itse haluaa vetelehtiä yöpuvuissaan melkeen puoleen päivään.

Minä olen jo ehtinyt soittaa äidille. Ajattelin, että täytyy itse tarttua toimeen, kun toinen ei tee sitä. Olivat sitten maalla siskonsa luona, mutta pääsin avautumaan silti. Ei niistä asioista sen syvällisemmin keskusteltu, mutta löytyi syy äidin käytökselle ja anteeksi pyyteli kovastikin. Minä vaan paruin puhelimessa, vaikka tarkoitus oli olla tiukkana ja sanoa asiani:) Mutta sovittiin ja yritettään unohtaa tapahtunut. Mieli ei vielä ole täysin keventynyt, mutta ehkä se tästä.

Mies lähdössä ulos koiran kanssa. Pitänee mennä kattomaan mitä lapset vänkää keskenään. Omanapainen viesti, sorry.

T: Ynis

Vierailija
24/25 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein suoraan palaveriin :-)

Onneksi on vielä tämä päivä aikaa palautua kotitohinaan ja -töihin...

Taudit pois lapsosilta ja aikuisilta *hus* Onkin kirjoiteltu tulevasta ärhäkästä flunssakaudesta, olen ilmoittautunut ottamaan rokotteen, mutta Typylle en ole moista vielä ajatellut.

Typykin oli syyslomalla yhden päivän kipeänä. Oltiin eksoottisesti sairaalassa koko perhe viettämässä päivää, kun Typyn vointia tarkkailtiin. Selvittiin onneksi vain päiväkäynnillä.

Typy vaatii leikkiseuraa ja mies vaan pötköttää sängyssä lehtiä lukemassa. Mentävä on...

Keilin

Vierailija
25/25 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pyhitä lepopäivää, vaan pesen ikkunoita. VIIMEIN. Kehtaanko sanoakaan, mutta taitaa olla pari vuotta, kun yläkerran ikkunat on viimeksi pesty. Onkin kyllä järjetöntä puuhaa, tästä on hauskuus kaukana.

Aiheeseen liittyen gallup. Pestäänkö teillä ikkunat fairylla, vai jollain muulla? Minä testailen mikä toimis. Tällä hetkellä voitolla on Cif ikkunanpesusuihke jota ruikin ikkunaan ja pyyhin sitten pelkällä vedellä pariin otteeseen. Kuivaan lastalla, kuten ennenkin. Onko muita joilla kaihtimet ikkunoiden välissä, miten puhdistatte niitä? Minä päätin jättää putsaamatta, kun jälki oli paljon rumempi kuin nykyinen tasainen töhnäkerros (joka ei lähde kokonaan irti). Mietittiin miehen kanssa, jos vaihdettais jossain vaiheessa koko kaihtimet kivemman värisiin (nyt ne perinteiset halvat harmaanvalkoiset).

T: Ynis, kädet kuivina vedellä lotraamisesta