Parhaat vinkit, kuinka piristyä, kun ex löysi jo uuden?
Sinänsä p*ska mies, jota ei tule ikävä, mutta käy kateeksi kun hän löysi kuitenkin ensimmäiseksi uuden kumppanin :( Kuinka helposti se etäisältä käykään!
Miten päästä yli sen ajattelemisesta, kuinka ex on nyt niiiin onnellinen uuden naisensa kanssa? Pitäisi keskittyä omaan elämään, mutta minkäs teet kun ärsyttää.
Kommentit (2)
ja tiesin kyllä, että suhde oli surkea, olimme yhdessä lähinnä lasten vuoksi. Olin haaveillut miehen jättämisestä jo kauan, olin usein onnellinen hänen lähtiessään kotoa pois... Mutta mies uskalsi tehdä ratkaisun ensin, sanoi " ansaitsette parempaa" . Ei ollut onnellinen hänkään, kyllähän sen vaistoaa.
Mies on sen luonteinen, että uudessakin suhteessa varmasti vaikuttaa aluksi paljon paremmalta kumppanilta, mihin pidemmän päälle kykenee. Hyvä tuuri tosin jos kävi, löysi rinnalleen samanlaisen hanttapulin, joka ei itsekään välitä... hoitaa asioita. Sanotaan näin :)
Harmittaa lähinnä, kun itse olen vielä jumissa lasten kera kotona, eikä tilaisuuksia uuteen suhteeseen niin vain järjesty.
Ap
Todellisuudessa suhteenne ei ollut niinkään hyvä kuin luulit, koska miehelläsi on jo uusi nainen.