Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia vaatteita nykyään käytetään? Esim. baarissa?

Vierailija
18.10.2007 |

Ei himpula, tajusin että en ole reiluun neljään vuoteen käynyt illalla ulkona ja melkein samaan aikaan en ole ostanut itselleni muuta kuin postimyyntivaatteita (helpompaa kun on lapset). Olen kai kävellyt ulkonakin laput silmillä tai ollut vaan leikkipuistossa, koska en tiedä millaiset vaattet on nyt in. Olen 28v, auttakaa!

Olen siis lähdössä ' tuulettumaan' parin viikon päästä ja tartten uudet vaatteet. Kävin tänään Vero Modassa, mutta en saanut mitään ostettua :-/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kuitenkaan mitään baggyjä. Lisäks joku toppi, nykyään on paljon sellaisia missä on jotain kimallusta tai kiiltävä, silkkinen kangas. Mee uudestaan sinne Vero Modaan ja kato mit on tarjolla :) Osta joku sellainen mistä tykkäät.

Vierailija
2/9 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppia ajattelinkin, mutta farkut ei tunnu omilta. Olisiko junttia laittaa jotkut muut housut? Millaiset niiden pitäisi olla, että olisivat ' vetävät' eli ei mitkään tätihousut (Vero Modassa pareja sovitin, mutta olivat sen mallisia että näyttivät päälläni juuri tuollaisilta täti-housuilta)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös jotkut liituraitahousut tai samanmalliset, mutta vaikka mustat, sopii hienosti juhlavan topin kanssa. Sellaiset tyköistuvat :)

3

Vierailija
4/9 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillifarkut ja joku toppi, ei mikään paljastava vaan esim. Vero Modan satiinitoppi, sellainen hiukan liehuhelmainen jossa nauhat solmitaan rintojen alta taakse rusetiksi, korkeakorkoiset saappaat ja kenkiin sopiva laukku. Kesällä oli avokärkiset korkkarit, nyt on jo liian kylmä keli niille! Paljon näkee myös tunikoita ja nyt syksyllä myös kevyitä neuleita, ei mitään paksuja pooloja mut jotain pieniä missä suuri kaulus tms. Tärkeintä kuitenkin pukeutua niin että se on sun omaa tyyliä, ja että viihdyt vaatteissasi ja osaat kantaa ne! Baariin voi lähteä myös hiukan " arkisemmissakin" vaatteissa, ei tarvii olla korkkarit jos ei niistä tykkää!

Vierailija
5/9 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistä niihin joku kiva toppi ja korkkarit.

Vierailija
6/9 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans kivat, laita paksut sukkikset alle ja korkkarit, tai matalat tai korkeet saappaat! Vero Modasta, Onlysta, H&M:ltä, Vilasta tms löydät taatusti. Itse ostin mustat vakosamettiset lyhyet " pussihousut" ...

Vierailija
7/9 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jos hakisin sen seuraksi verkkosukkahousut. Onko pakko laittaa farkut, kun käytän niitä jatkuvasti arkena?

Vierailija
8/9 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mietin jos hakisin sen seuraksi verkkosukkahousut. Onko pakko laittaa farkut, kun käytän niitä jatkuvasti arkena?

Vierailija
9/9 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: