Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän tulot on tosi paljon suuremmat kuin minun, kokemuksia??

Vierailija
18.10.2007 |

Olen siis yh ja opiskelen, tulot mitättömät. Mies taas tienaa oikeinkin hyvin ja siitä on mulla ongelma. Haluaisin että menoja tasattaisiin. Mies on viemässä minua matkalle johon itsellä ei todellakaan ole varaa enkä oikein tiedä mitä tekisin. Voinko hyvällä omalla tunnolla matkustella miehen rahoilla ja maksattaa kaiken miehellä? Hän on kuitenkin tottunut hyvään elintasoon ja meillä syödään aika rajoitetusti juuri rahan takia..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se haluaa viedä sut lomalle ja se tekee sen onnelliseksi niin miksi ottaisit siitä ongelmia??

Vierailija
2/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet sitten olekin maksettu nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloihin, naimisiin ja lapsia? Sen jälkeen voit hyvällä omalla tunnolla olla vaikka kotiäitinä ja antaa miehen kustantaa (myös eläketurvasi kotivuosilta!).

Vierailija
4/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mielestäni silloin jos mies ehdottaa lomaa, sä sanot että " ehei mulla ole kuule sellaisia rahoja" .

Siihen mies ehkä sanoo että " no tottakai mä voin sen matkan maksaa, no problem" .

Johon sä sanot että " no jos sä sen maksat niin mennään vaan!" Hieman naureskellen ja innoissasi tulevasta matkasta.

Miehen on ihan turha tällöin mainita jälkeenpäin että " mähän sen matkankin maksoin.." MISSÄÄN tilanteessa, koska on itse tarjoutunut maksamaan. Eläkää onnellisina yhdessä.

Vierailija
5/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellasen ihmisen hyvänä pitämiseen josta tykkää? Ei sitä rahaa hautaan mukaan saa, jos jollakin on ylimääräistä niin hyvin voi käyttää sen sitten oman mielen mukaan itsensä ja läheistensä hemmotteluun

Vierailija
6/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kovatuloinen poikakaveri. todella arvokkaat lahjat hirvittivät.

siihenkin tottuu ajan kanssa vaikka koko elämänsä on kitkutellut. juu, nykyään naimisissa samaisen miehen kanssa. mutta ei lainkaan rahan takia. vaikka olisi keppikerjäläinen niin yhdessä oltais :-)