Mies! Kerro huolistasi tässä ketjussa
Yhteiskunta vähättelee miesten huolia, niin ajattelin avata ketjun, jossa miehet voivat kertoa huolistaan kohtaamatta miesvihaa. N25
Kommentit (55)
Minua huolettaa että onko uudella parisuhteellani tulevaisuutta, koska Ihastuin tässä naisessa hänen lähes jatkuvaan piereskelyyn. Pylly rutisee ihanasti kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Oikein pahan hajuista kaasua purkautuu pyllystä ulos. Nautin että saan haistella hänen päästöjään. Kiihottaa kun päästöt oikein polttelevat nenääni. Hän hyväksyy ja ymmärtää fetissini. Siksi häneen ihastuinkin. Hän pieree suoraan estottomasti naamani ja myös suuhuni. Olen niin onnellinen että vihdoinkin löysin naisen, jonka kanssa voin toteuttaa fetissiäni.
Paljon pitäisi muuttaa, jotta miehillä olisi yhtä hyvät oltavat kuin suominaisilla.
Täytin 56 ja olen neljättä vuotta työttömänä. Olin markkinointialalla, tunnetusti ikäsyrjivässä työssä. Minulla on sen verran "hieno" cv ja korkea koulutus, että jostain Prisman hyllyttäjän työstä on turha haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla pälvikaljua vaikka ikää vasta 32.
Pälvikalju ei ole iästä riippuva sairaus ja on eri asia kuin miestyyppinen kaljuuntuminen, jossa päälaella ja/tai ohimoilla kasvavat hiukset lähtevät pois. Pälvikaljussa taas kaljuja laikkuja on ympäri päätä ja siihen voivat sairastua kaiken ikäiset sekä miehet ja naiset.
Ihastuin tässä naisessa hänen lähes jatkuvaan piereskelyyn. Pylly rutisee ihanasti kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Oikein pahan hajuista kaasua purkautuu pyllystä ulos. Nautin että saan haistella hänen päästöjään. Kiihottaa kun päästöt oikein polttelevat nenääni. Hän hyväksyy ja ymmärtää fetissini. Siksi häneen ihastuinkin. Hän pieree suoraan estottomasti naamani ja myös suuhuni. Olen niin onnellinen että vihdoinkin löysin naisen, jonka kanssa voin toteuttaa fetissiäni. Minua huolettaa ja pelottaa että ko. Nainen jättää minut. Mistä sitten saan päivittäiset pieruannokseni?
Ei oo oikeastaan isompia huolia.
Terveys ihan ok.
Talous riittävän ok.
Ihana naisystävä.
Söin juuri herkullista ruokaa.
Oikeastaan kaikki on ihan hyvin.
M48
Se kun kiihottuu ja tulee erektio ihan mitättömistä asioista. Kesällä ei pysty liikenteessä keskittymään kun hameet on lyhkäsiä. Koita siinä sitten tukea free the nipple liikettä, kun pelkkä naisen äänikin saa viisarin värähtämään.
Ei ole tarkoitus olla sika, en vaan sille voi mitään.
Kai normaali keski-ikäisen miehen huoli, libido on laskenut. Ei vaan samalla tavalla ne asiat hässitä mitkä aiheutti villiä hässitystä nuorempana. Pitänee mennä testauttamaan testot. Heh, runollista.
Mullon toraisa akka. Isot tissit sillon mutta ei oikeen silti meinaa jaksaa kun vaatii kaikenlaista
Kaljuuntuminen vie ilon elämästä ja itsetunnon. Tuntuu, ettei mitään tavoitteita ole enää elämään. Asiat on tehty, ihmiset ovat kadonneet, sukulaiset kuolevat... Onhan näitä murheita ja huolia.
Huolestuttaa, kun yhteiskunnan leivissä on niin paljon kaikenlaisia lastenn ussijoita ja muita jätteitä.
Naiset voisivat ajatella enemmän miehiä ja miesten toiveiden täyttämistä. Siellä makkarin puolella kuin arjessakin. Edes toisinaan. nykyään mennään liikaa naisten ehdoilla, miehet ovat jääneet syrjään.
Erektiota ei ole ollut ilman lääkkeitä enää vuosikymmeniin
Neuroloisia sairauksia
Paska parisuhde
Ylipainoa
Huonoja yöunia
M53
Alkaa olla pälvikaljua vaikka ikää vasta 32.