Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Kerro huolistasi tässä ketjussa

Vierailija
02.02.2023 |

Yhteiskunta vähättelee miesten huolia, niin ajattelin avata ketjun, jossa miehet voivat kertoa huolistaan kohtaamatta miesvihaa. N25

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla pälvikaljua vaikka ikää vasta 32.

Vierailija
2/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kilttis ja saanko sitten koskaan ketään naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkoi palstanaiset alapeukutuksen! :D N25

Vierailija
4/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huolettaa että onko uudella parisuhteellani tulevaisuutta, koska Ihastuin tässä naisessa hänen lähes jatkuvaan piereskelyyn. Pylly rutisee ihanasti kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Oikein pahan hajuista kaasua purkautuu pyllystä ulos. Nautin että saan haistella hänen päästöjään. Kiihottaa kun päästöt oikein polttelevat nenääni. Hän hyväksyy ja ymmärtää fetissini. Siksi häneen ihastuinkin. Hän pieree suoraan estottomasti naamani ja myös suuhuni. Olen niin onnellinen että vihdoinkin löysin naisen, jonka kanssa voin toteuttaa fetissiäni.

Vierailija
5/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pitäisi muuttaa, jotta miehillä olisi yhtä hyvät oltavat kuin suominaisilla.

Vierailija
6/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kaljat loppumaan ja pipariakaan ei ole saatavilla..kyynel

Vierailija
7/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 56 ja olen neljättä vuotta työttömänä. Olin markkinointialalla, tunnetusti ikäsyrjivässä työssä. Minulla on sen verran "hieno" cv ja korkea koulutus, että jostain Prisman hyllyttäjän työstä on turha haaveilla.

Vierailija
8/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huolista?

M46

Vierailija
9/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla pälvikaljua vaikka ikää vasta 32.

Pälvikalju ei ole iästä riippuva sairaus ja on eri asia kuin miestyyppinen kaljuuntuminen, jossa päälaella ja/tai ohimoilla kasvavat hiukset lähtevät pois. Pälvikaljussa taas kaljuja laikkuja on ympäri päätä ja siihen voivat sairastua kaiken ikäiset sekä miehet ja naiset.

Vierailija
10/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin tässä naisessa hänen lähes jatkuvaan piereskelyyn. Pylly rutisee ihanasti kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Oikein pahan hajuista kaasua purkautuu pyllystä ulos. Nautin että saan haistella hänen päästöjään. Kiihottaa kun päästöt oikein polttelevat nenääni. Hän hyväksyy ja ymmärtää fetissini. Siksi häneen ihastuinkin. Hän pieree suoraan estottomasti naamani ja myös suuhuni. Olen niin onnellinen että vihdoinkin löysin naisen, jonka kanssa voin toteuttaa fetissiäni. Minua huolettaa ja pelottaa että ko. Nainen jättää minut. Mistä sitten saan päivittäiset pieruannokseni?

Vierailija
11/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin teit.

Senkin nainen!

Vierailija
12/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, tästä ketjusta. Olet hyvä ihminen.

M39

Vierailija
13/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo oikeastaan isompia huolia.

Terveys ihan ok.

Talous riittävän ok.

Ihana naisystävä.

Söin juuri herkullista ruokaa.

Oikeastaan kaikki on ihan hyvin.

M48

Vierailija
14/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kiihottuu ja tulee erektio ihan mitättömistä asioista. Kesällä ei pysty liikenteessä keskittymään kun hameet on lyhkäsiä. Koita siinä sitten tukea free the nipple liikettä, kun pelkkä naisen äänikin saa viisarin värähtämään.

Ei ole tarkoitus olla sika, en vaan sille voi mitään.

Vierailija
15/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai normaali keski-ikäisen miehen huoli, libido on laskenut. Ei vaan samalla tavalla ne asiat hässitä mitkä aiheutti villiä hässitystä nuorempana. Pitänee mennä testauttamaan testot. Heh, runollista.

Vierailija
16/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon toraisa akka. Isot tissit sillon mutta ei oikeen silti meinaa jaksaa kun vaatii kaikenlaista

Vierailija
17/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen vie ilon elämästä ja itsetunnon. Tuntuu, ettei mitään tavoitteita ole enää elämään. Asiat on tehty, ihmiset ovat kadonneet, sukulaiset kuolevat... Onhan näitä murheita ja huolia.

Vierailija
18/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa, kun yhteiskunnan leivissä on niin paljon kaikenlaisia lastenn ussijoita ja muita jätteitä.

Vierailija
19/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisivat ajatella enemmän miehiä ja miesten toiveiden täyttämistä. Siellä makkarin puolella kuin arjessakin. Edes toisinaan. nykyään mennään liikaa naisten ehdoilla, miehet ovat jääneet syrjään.

Vierailija
20/55 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiota ei ole ollut ilman lääkkeitä enää vuosikymmeniin

Neuroloisia sairauksia

Paska parisuhde

Ylipainoa

Huonoja yöunia

M53