Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että 2 ihmistä (ei lapsiaan) voi rakastaa lähes yhtä paljon?

Vierailija
18.10.2007 |

Olen ajatellut tätä asiaa viime aikoina paljon..

Miehelläni ja minulla menee hyvin, olemme olleet yhdessä 12.v, on lapset ja asunnot jne.

Mutta on olemassa myös toinen henkilö, jonka olen tuntenut yhtä kauan, meille molemmille läheinen, ja jokin aika sitten ajattelin, että voiko olla niin, että tosiaankin rakastan tätä toistakin ihmistä, lähes samalla tavoin kuin miestäni...?

Hän on minulle tärkeä ihminen, olisi aivan kamalaa jos hänelle sattuisi jotain, suren kun hänellä menee välillä huonosti yms. Haluaisin hänen jotenkin tietävän, että on ainakin yksi ihminen, joka todella välittää hänestä, mutta en uskalla, sillä pelkään hänen ja muidenkin reaktiota, olenhan naimisissa oleva nainen!

Olenko ihan vinksahtanut ajatuksineni, vai onko muita.......

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanttisesta/seksuaalisesta rakkaudesta. Mutta kyllä minä ainakin rakastan sukulaisiani ja ystäviäni todella paljon.

Vierailija
2/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo yli 20v, jotka on mulle todella rakkaita ja tärkeitä, ja joiden kanssa puhun viikottain. Miksi pitäisi rakkauden rajoittua vain yhteen, kasvaahan se rakkauskin mitä enemmän on lapsia, kaikkiahan niitä rakastaa valtavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo tarpeeksi vaikea aloittaa tätä kekustelua, mutta onneksi vastasit asiallisesti ja sain " vahvistuksen" , että en ole ihan sekopää..! :)

ap

Vierailija
4/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että romanttista rakkautta (siis todellista sellaista, mitään ihastumista/rakastumista en tähän laske mukaan) ei voi tuntea kuin yhtä henkilöä kohtaan. Voit siis hyvin rakastaa tätä ihmistä ystävänä!

Vierailija
5/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rakkauteni on enemmän ystävyys-rakkautta, mutta en kyllä kiellä ettenkö vuosien varrella olisi epäillyt muutakin itsestäni.. Mutta suurimmaksi osaksi tää ihminen on vaan todella tärkeä.

Vierailija
6/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen enempää ajattele. On vain sellainen hiljainen sanaton suhde, jonka tuntee kun sellaisen miehen vieressä seisoo, me ollaan yhtä. Ei tarvitse koskea, ei puhua, siinä on vain hyvä olla, ja rakkaus tulvii suhun. Puhelimessa voi puhua niiden kanssa ummet ja lammet, ihan mistä vaan, mutta kun on vieressä on tunne todella valtava. Oma mies on saatavilla aina, ja se tavallaan onkin oman suhteen huonopuoli välillä, ei osaa arvostaa sitä mitä pitää itsestään selvyytenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi