Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hicca K lopettaa

18.10.2007 |

Otsikossahan se jo tulikin eli kävelin eilen Hicca K kaupan ohi Kluuvissa ja ikkunassa luki, että loppuunmyynti. Alennus ei ollut vielä kuin 30 %, mutta onhan sekin jotain ; )

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta totta. Enpä ole itsekkään kyseisessä kaupassa koskaan käynyt...ei osu kulkureitille ja lasten kanssa päätynyt ostelemaan enenevissä määrin netin kautta. Paljon helpompaa.

Vierailija
2/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin myyjän kanssa ja hän totesi, että huono paikka vaatekaupalle ja kauppa ei tosiaan ole käynyt juurikaan.

Sääli, kun sitten jotain hakee niin mistään ei löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin kerran käydä, mutta kauppa oli silloin jo kiinni. Eikös Hicca aloittanut viime syksynä, joten ehtikö edes vuosi tulla täyteen? Ei taida tuossa ajassa ostajat vielä edes löytää. Ainakaan muutama ahkera shoppaajaystävä ei ollut vielä kuullutkaan ;)

Vierailija
4/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä päässyt liikkeeseen asti, kerran lauantaina oven taakse, mutta oli jo kiinni, vaikka muut Kluuvin kaupat auki.

Kuinka moni muuten mahtaa edes tietää Hicca K:sta? Mainoksia en ole nähnyt missään, mikä ei tietenkään todista, etteikö liike olisi mainostanut, vaikka juuri minä en ole nähnytkään. Jotenkin vain sellainen tunne, että liike ei ole kovin tunnettu. Itse sain kuulla tästä tämän palstan kautta. Varmaan moni vähän vähemmän lastenvaatteista innostuva olisi asioinut mielellään siellä, jos olisi tiennyt paikasta.

Spekulaatiotahan tämä on, mutta harmi kaiken kaikkiaan, että taas poistuu kartalta yksi vaihtoehto.

Vierailija
5/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on meidän vanhemmalla kasvupyrähdys ja alkusyksystä ostetut jalkineet eivät enää mahdu, ei yksikään pari.. Mielellään ostaisin alennettuna nimittäin.

Vierailija
6/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielestäni valikoimakin oli aika vaatimaton. Olkoon vaan merkkivaatteita, mutta jos ne näyttävät ihan samoilta kuin halpiskauppojenkin vaatteet, ei niistä mielellään montaa kymppiä enempää maksa. Tytöille on kyllä ollut ihania, mutta poikien vaatteet olivat mielestäni siellä todella tylsiä.

Vierailija
7/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on myös kenkiä, mutta aika rajoitettu valikoima. Talvikenkiä, enemmän tytöille kuin pojille. Olisin halunnut pojalle Superfitin goret kokoa 28, mutta ei ollut kuin 31 eteenpäin.

Voi olla, että ongelma on se, etteivät asiakkaat vielä löytäneet, mutta tulee mieleen, että juuri vuosi sitten nurin meni Bam-Bami josta tosiaan ihmettelin, että kuka niitä huippukalliita vaatteita lapsille tosiaan ostaa.

Yksi kiva neule liikkeessä pojalle oli, katsoin valikoimaa läpi, kun odottelin kassalle pääsyä, hinta oli 74 euroa eikä näyttänyt paljon Henkkamaukan neuleita kummemmalta eikä merkkikään ollut ennalta tuttu.

Vierailija
8/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa suurinpiirtein käydä vaan lähifirmojen ja yliopiston tyypit kahvilla/syömässä.

En Hicasta ole kuullut kuin kerran täällä ja olin jo unohtanut koko mestan - ei mainoksia , ei puffeja naistenlehdissä, ei mitään.

Jos ei Bam-Bami saa Kämp Galleriassa myytyä kalliita vaatteita lapsille, niin ei tasan tarkkaan onnistu resuisen ja epäsiistin oloisessa Kluuvissakaan!

Vierailija
9/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jankuttavat " location, location, location" , mutta se vaan on niin totta!

Vuitton odotti ties kuin pitkään että saa haluamansa myymäläpaikan (yksi ainut joka kelpasi) Helsingistä ja avaa ensi vuonna myymälän...tämä vaan sivukommenttina.

Vierailija
10/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Aleksilla duunissa mutta silti Kluuviin meno on aina yhtä vaikeata.

Hican mallistoista tykkään, myy kai ainoana Suomessa Vinginoa. Muiden merkkien mallistokin vähän erilainen kuin kilpailijoilla. Tästä huolimatta en siellä montaa kertaa käynyt just sijainnin takia.

Btv, Hicca on mainostanut sekä Hesarissa että Metrossa. Itse en ole näitä mainoksia bongannut vaikka kummankin lehden luen päivittäin.

Lottis

Vierailija
11/12 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tuolta ostanut muutamat farkut ja pari paitaa. Vinginon farkut on kyllä aivan ihania. Harmi vaan, että löysin liikkeen liian myöhään.

Paikka ei kyllä ole paras mahdollinen, mutta toisaalta vuokra saattaa olla edullisempi kuin paremmissa paikoissa.

Vierailija
12/12 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran ja myyjä ei tervehtinyt tai muuten reagoinut olemassaolooni millään tavalla, puhui vain puhelimessa. Ensivaikutelma palvelusta ei siis ollut kovin hyvä.

Valikoima oli varsin pieni ja ainakaan poikien vaatteet eivät herättäneet minussa ostohaluja.

Ikävää tietysti sinänsä yrittäjän kannalta.