Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saa vatsamakkarat lähtemään vai ovatko tulleet jäädäkseen?

Vierailija
17.10.2007 |

siis raskauksien aikana ovat tuohon kertyneet, painoa ei ole paljonkaan enemmän ja muuten kunto ok, nuo vatsamakkarat vaan ovat ja pysyvät?? Voiko niille mitään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava jos olisi treeniseuraa =DDD siis voisi vähän vaihtaa kuulumisia.

Vierailija
2/9 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä on jo puoli vuotta ja olen käynyt ahkerasti bodypumpissa 2 kertaa viikossa ja lisäksi uimassa, mutta ei se auta mitään! Olen ihan epätoivoinen ja mietin, voiko tuo olla jotain muuta kuin raskaudesta johtuvaa. Muuten olen hoikka, eikä oo yhtään ylimääräistä kiloa jäänyt raskaudesta. Minulla on nyt siis fiilis, että tämä on tullut jäädäkseen. Tsemppiapua kaipaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minullakin on toivoa!

Vierailija
4/9 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
5/9 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino sama kuin ennen raskautta. Ajattelin kokeilla tuolla jumppapallolla noita vatsalihasliikkeitä..

Vierailija
6/9 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Yksi, joka melkein uskoi täällä valloillaan olevan tappiomielialan liittyen röllykkään todeksi. Siis ettei siitä pääse eroon. Kuitenkin aloin tehdä asialle aktiivisesti jotain ja röllykkä katosi, kokonaan. Tuli tosin takaisin toisessa raskaudessa ja taas kadotin sen. Nyt edessä sama jumppa, onneksi viimeisen kerran :)

Vierailija
7/9 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisin joka päivä vatsalihasliikeitä kerran päivässä esim kolmet erilaiset, syvät, suorat ja vinot - montako kpl ja montako sarjaa - - niin kauanko menee, että voisi edes arvailla että jotain tässä on eteenpäin päästy? Kuukausi, puoli vuotta....

Vierailija
8/9 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. bellemodeste. com/

Taatusti jokaisen sentin arvoinen ;)

Vierailija
9/9 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 3 kuukautta ja tilanne oli jo erittäin hyvä. Mullakaan ei ollut paino enää ylimääräistä, mutta kroppa oli muuttunut jotenkin löysemmäksi.

Suosittelen kokonaisvaltaista muutosta, eli ei pelkkää vatsalihastreeniä. Voi olla, että sekin riittää, mutta minun kokemukseni on, että ruokavalion karsiminen varsin terveelliseksi vaikutti asiaan paljon. Enkä ennenkään ollut mikään syöttösika, eli ihan jeesterveellisesti söin.

Jos teet jokaiseen mainitsemaasi vatsalihasosioon 30 toiston sarjan päivittäin muun jumpan (tai esim reippaan kävelyn tai hölkän) lisäksi, niin kyllä alkaa tapahtua ihmeitä :)

Tsemppiä!