Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö vastaa kysymyksiin

Vierailija
17.10.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

157cm ja lähtöpaino 46Kg.. Kuinka iso vauvan täytyy olla, jotta suoraan tehdään sektio, eikä yritetä alateitse synnytystä?? Edellinen lapsi painoi 3,7Kg..

Vierailija
2/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoselle: olen itse sinua pienempi äiti, ja minulle on koko ajan sanottu, ettei kyse ole odottajan pienuudesta vaan lantion koosta suhteessa lapsen kokoon. Itsekin olen synnyttänyt alateitse 3,6-kiloisen ja tästä toisesta povataan vähän isompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi aiheuttaa raskauteen, synnytykseen ja raskaaksi tulemiseen se, että on kaksi kohtua? Mulla siis yhden sijaan kaksi vähän normaalia pienempää. Molemmilla omat kohdunsuut, nätisti vierekkäin...

Vierailija
4/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lantion mitoista, äidin koko ei aina ole verrannollinen lantion tilavuuteen. Kohtalaisen hyvän kokoisen olet jo alakautta synnyttänyt eikä mitään painorajaa voi suoraan asettaa.

klö

Vierailija
5/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi johtua ja muutenkin vastaavanlaiset verenpaineen heittelyt ovat normaaleja noissa rajoissa.

klö

Vierailija
6/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ota kantaa näihin mahdollisiin irtisanoutumisasioihin, sairaaloiden johto ja valtiovalta vastaa hoidon toteutuksesta.

klö

Vierailija
7/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tämä johtuu?

Vierailija
8/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi vaikuttaa kaikkiin näihin, tarkemmin kohtujen kokoa tietämättä ei voi ennustaa, mitä vastaan tulee. Kysäisepä gynekologiltasi.

klö

Vierailija
9/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi enää sectiosta johtua.

klö

Vierailija
10/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöä ilahduttaa kortti ja kukkanen, muita vaihtoehtoja suklaa, kynttilä, viinipullo. Kakkukin käy, siitä riittää työkavereillekin.

klö

Vierailija
11/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa vielä, että gyneni ei ole asiasta puhunut oikein mitään, tuntuu että asiaa ei ole tutkittu tarpeeksi. Kohdun koosta oli maininta salpinosonografiassa: molemmista sanottiin vain: pieni.

Miten asia voi vaikuttaa raskaaksitulemiseen, eikö kaksi kohtuani toimi tuossa asiassa niinkuin yksi toimisi?

Kiitän.. 5.

Vierailija
12/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin siis että ylipäätään kaksikohtuisuutta ei ole tutkittu tarpeeksi, että lääkäreillä siitä tietoa olisi.

Vierailija
13/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos munajohtimissa on esteetön kulku kohtuun, raskaaksitulon pitäisi normaalisti onnistua. Jos kohtu on hyvin pieni, voi ennenaikaisuuden uhka olla todellinen raskauden edetessä.

klö

Vierailija
14/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/14

Vierailija
15/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivotaan, ettei tilanne ajautuisi joukkoirtisanoutumiseen, vaan ratkaisu saataisiin aikaan ennen 19.11.

terkuin toinen kätilö

Vierailija
16/16 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, samoin ajatuksin ap=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän