MIKÄ TOISEKSI NIMEKSI????????
Pojallamme on perjantaina eli ylihuomenna ristiäiset ja toiset nimet vielä osittain hakusessa, joten ehdotuksia kaivattaisiin.
Etunimeksi tulee Antton kahdella t:llä, toinen tai kolmas nimi on mahdollisesti Sebastian, mutta mikä nimi siihen väliin??
Nimi ei saisi olla mikään kovin pitkä, koska silloin kokonaisuus on liian pitkä. Antton Sebastian kelpaisi jo niinkin, mutta kun muilla sisaruksilla on kolme nimeä, niin ois kiva pitää sama linja tälläkin.
Antakaapas siis ehdotuksia, kiitos!:)
Kommentit (13)
Antton Eerik Sebastian
Antton Iiro Sebastian
Antton Jaako Sebastian
Antton Aale Sebastian
Antton Eeka Sebastian
muutama ehdotus:
Antton Ere Sebastian
Antton Jere Sebastian
Antton Oula Sebastian
Antton Jami Sebastian
Antton Jimi Sebastian
Antton Ali Sebastian
Antton Sasu Sebastian
Antton Sulo Sebastian
Antton Erno Sebastian
Antton Niki Sebastian
ehdolle:
Antton Tio Sebastian
Antton Timo Sebastian
Antton Seo Sebastian
Antton Semi Sebastian
Antton Seemi Sebastian
Antton Ami Sebastian
Antton Nemo Sebastian
Antton Olli Sebastian
Antton Aaro Sebastian
Antton Aatu Sebastian
Antton Alpi Sebastian
Antton Aapo Sebastian
Antton Leo Sebastian
Antton Timi Sebastian
Antton Eeli Sebastian
Antton Eemi Sebastian
Antton Isak Sebastian
Antton Joa Sebastian
Antton Mio Sebastian
Antton Nooa Sebastian
Antton Peik Sebastian
Antton Roi Sebastian
Antton Samu Sebastian
Antton Simo Sebastian
Antton Sampo Sebastian
Antton Ukko Sebastian
Antton Vili Sebastian
Antton Veli Sebastian
...
mitäs tykkäät näistä?
Tässä ehdotuksia toiseksi nimeksi:
Antton ... Sebastian
Antton Mio Sebastian
Antton Joel Sebastian
Antton Eeli Sebastian
Antton Leo Sebastian
Hyviä ehdotuksia!! LISÄÄ!!!!
Aivan erilaisia kuin mitä itse osasin edes sovitella tohon väliin.:)
Antakaa vain lisää ehdotuksia, näytän illalla nimet miehelleni ja sitten yhdessä päätämme mikä olis sopivin.
Antton Sebastian Antinpoika .....
Mutta ajattelimme, että toi olis kuitenkin vähän turhan liian pitkä nimi.
Vai mitäs olette mieltä??
Eikä yhtään liian pitkä! Koko nimi on kuitenkin NIIN harvoin käytössä, että ei siitä mitään haittaa pääse muodostumaan missään vaiheessa. Miltei ne ainoat paikat missä toisia nimiä käytetään on lomakkeiden täyttö, rippijuhlat ja yo-juhlat (kutsutaan koko nimellä).
Eli mun ääni menee kyllä Antton Sebastian Antinpojalle!
Toi nimi mulla kokoajan kummittelee mielessä, vaikka yritän miettiä jotain lyhyttä nimiä siihen väliin.. Mut oikeesti haluaisin ehkä laittaa ton... Ja poika on vielä niin isänsä näköinen, kuin pikku Antti.:)
Lisää ehdotuksia tai kannatuksia nimelle:
Antton Sebastian Antinpoika .....
Sukunimi on siis aika lyhyt, viisi kirjainta.
jos laitatte yhdelle lapselle Antinpoika niin silloin pitais laittaa kaikille muillekin tuleville lapsille nimeksi Antinpoika tai Antintytar. Olen huomannut etta joissain perheissa vainyhdella lapsella on tallainen nimi ja sittenihmetyttaa etta eiko ne toiset olekaan saman lapsia...
Mina laittaisin kahden pyhimyksen nimen keskelle jonkun uskonnolloisen kuten Sam (samuelista) tai SImo
tai Alex tai Otto
sopisi lyhyt joko A:lla tai S:lla alkava
saa minulta äänen! Aivan ihana nimi, eikä mielestäni tarvi kaikilla lapsill olla Antinpoika/Antintytär nimeä.
glemei
Myös uudesta " näkövinkkelistä" .:)
Itselläni ei ole minkäänlaista tarkoitusta koskaan hankkia uusperhettä, mutta tuli vaan mieleen tuosta mielipiteestä, että jos yhdellä on Antinpoika, niin se pitäisi olla sitten kaikilla muillakin sisaruksilla... Että jos jollakin vaikka muut olisivat Antinpoikia tai Antintyttäriä ja tulisi ero, uusi mies kuvioihin joka olisi vaikka Seppo, hänen kanssa yhteisiä lapsia, niin olisivatko ne sitten Sepontyttäriä ja Seponpoikia??
Itse en ole kyllä sitä mieltä että kaikille tulisi tulla se Antintytär tai Antinpoika, vain yhdelle.
Lauri
Eeli
Uska 1m
Elja
Roni
Eipä enempää tullut mieleen. Erään tuttavan pojan nimi on Anton Sebastian :)