Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman asunnon ottaisitte näistä. etuovi kohteet 161451 tai 998683?

Vierailija
17.10.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi on aina uusi ja jotenkin paljon tyylikkäämpi sisustukseltaan. Toisaalta tossa toisessa on enemmän " muotoa" ja pohja ehkä parempi.

Ottaisin kuitenkin ehkä tuon ihan uuden. Toisaalta Metsäkylästä saa omakotitalojakin jo tuolla hintaluokalla ja talo on aina talo, jos joutuu tuonne asti muuttamaan. Eipähän tarvi kysellä lupia tai asua kenenkään seinässä kiinni!

Vierailija
2/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus vastaa melkein täydellisesti toiveitani ja eikös se ole ihan uusi? Halvempikin vielä, tosin vähemmän neliöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkat on ihan hirveät tuolta suunnalta Tampereelle. Eli jos täytyy ruuhka-aikoina ajaa Tampereelle päivittäin niin unohtaisin heti. Tuolloin matka kestää lähemmäs tunnin.

Vierailija
4/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi eilen työpaikkahakemuksen vetämään Tampereelle. Nyt asumme pk-seudulla ja tuonhintaiset asunnot tuntuvat tietysti todella halvoilta. Toisaalta kaikki paikallistuntemus puuttuu.

5

Vierailija
5/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosessa ei miellyttänyt niinkään pohja eikä ulkonäkö, sisustus oli sen sijaan parempi. Jaa-a, mietipä mikä ratkaisee näistä kolmesta seikasta :)

Vierailija
6/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on enemmän mun makuun

Vierailija
7/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voi Ylöjärveltäkin saada. En ole katsonut. Se nyt oli lähinnä vaan ehdotus laajentaa hakua sinnekin.

Vierailija
8/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä muuttaisi sen näköiseen taloon kuin toka on sisältä. Ihan liian moderni minulle. Ei tuo toinenkaan täydellinen ole, mutta siellä voisin kuvitella asuvani.

Vierailija
9/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän on pienempi, mutta minun mielestäni pohja on selkeämpi. Sen lisäksi makuuhuoneet ovat paremman kokoiset ja se on jossain vaiheessa tärkeää lasten kannalta.

Keittiö myös minusta tilavamman oloinen.

Vierailija
10/10 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoden asunut Länsi-Tampereella ja väliä Lielahti-Särkänniemi jurrutan aamusta riippuen 4-20 minuuttia. Jos on liukuvat työajat, niin aika hyvin pystyy tulemaan ja menemään ruuhkahuippujen ulkopuolella. Esimerkiksi me lähdetään nykyään kotoa noin 8:20 ja ruuhkaa ei ole yhtään vaan jo puolelta ollaan Särkänniemen kohdalla! Jos lähtee ennen kasia, voi varautua jonottamaan ehkä sen 10-15 minuuttia ylimääräistä.