Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajille EI lisää palkkaa vaan lisää väkeä töihin!

Vierailija
16.10.2007 |

T. Hoitaja

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana sun luulisi tietävän että hoitajia ei OLE eikä näillä palkoilla tule.

Vierailija
2/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mistä niitä hoitajia saisi lisää?



Kun 40% vaihtaa alaa jo parin ekan vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimia paikkoja on nytkin vaikka kuinka. Sh:t pitävät pitkiä hoitovapaita ja hakeutuvat sen jälkeen muihin hommiin. Näinhän se on.

Vierailija
4/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän sitä toimitaan jokaisella alalla.



Minä en voi käsittää ihmisten yksinkertaisuutta. Miten joku voi kuvitella, että asiat paranisivat jos mitään ei tehdä? Jos asioihin ei puututa nyt niin koska sitten? Missä raja menee?

Vierailija
5/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ratkaiseva työntekijöiden saamisen kannalta?

Vierailija
6/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin läheltä et löydä hoitajia, jotka voivat työvoimapulaa paikata.



Nyt jo pula hoitajista ja kymmenen vuoden kuluessa näistäkin nyt työssäolevista 1/3 jää eläkkeelle.

Vierailija
8/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinustako ei ole mitään merkitystä kuka uhrataan kunhan hoitajat eivät saa mitään? Jos alalla on muutaman vuoden päästä niin vähän työntekijöitä, että jo sekin tulee olemaan suuri ongelma potilaan turvallisuudelle niin kuka silloin on vastuussa? Kuinka monen pitäisi ehtiä kuolla ennen kuin sanottaisiin, että okei, ehkä nyt voisi tehdä jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt on varaa palkata 5 kpl ylityöllistettyjä hoitajia, palkankorotus aiheuttaa sen, että onkin varaa palkata enää 4 hoitajaa. Työmäärä ei suinkaan vähene, vaan lisääntyy.

Vierailija
10/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttelemään mummoja päivärahan vastineeksi. Jos kieltäytyy niin silloin loppuu päivärahan maksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


syöttelemään mummoja päivärahan vastineeksi. Jos kieltäytyy niin silloin loppuu päivärahan maksu.

Vierailija
12/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten joihinkin vuoroihin ei ole tekijöitä, päättäjät eivät anna uusia vapaita virkoja, joten kaksinkertaisesta työmäärästä on saatava kaksinkertainen palkka, en ymmärrä miksi se on niin vaikeata käsittää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitajat saavat nyt korotuksia niin se lisää työvoiman määrää. Tämä ei tapahdu yhdessä yössä vaan viiveellä. Vaikutus näkyy paremmin vasta tulevaisuudessa. Kunnilla on todellakin aikaa varautua siihen lisäväen palkkaamiseen, se ei tule tähän samaan satsiin. Nythän niitä hoitajia ei edes ole ketä palkata.

Vierailija
14/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ei sitä työvoimaa lisää ainakaan rahalla saa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä saat alalle lisää väkeä ilman palkankorotusta? Jos sinä koet, että raha ei auta tässä mitään niin mitä ratkaisua sinä tarjoaisit? Entä onko mielestäsi todellakin se, että mitään ei tehdä, parempi vaihtoehto kuin edes yrittää?

Vierailija
16/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki eivät ajattele pelkkää rahaa!!!

Vierailija
17/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 40% valmistuneista ammattilaisista ei pysy alalla? Koska töitä on liikaa, työ on raskasta ja tehdään vastuuseen nähden pienellä palkalla. Pienellä palkalla, koska sairaalatyöstä lähtee hoitajia helpomman rahan perään muille aloille; kauppaan, toimistoon jne.



Vierailija
18/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kertokaa nyt, että missä se palkattava porukka lymyää!

Ei ole ihmisiä, ketä palkata, koska ala ei kiinnosta. Yksi syy kiinnostamattomuuteen on HUONO PALKKA!

Vierailija
19/19 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi