Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverisynttärit sunnuntaina (vinkkejä)

16.10.2007 |

mitä kuuluu tokaluokkalaisten poikien maailmaan eli mitä veisitte synttärisanarille????

Alkaakohan se lakko nyt perjantaina ihmettelee nikki

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaruuskirja, kynät, CD (lempimusaa), Hassut kysymykset ja vastaukset -kortit (Tiimari myy ainakin meillä). Tuossa jotain, muotileluista (mm. prätkähiiret) minulla ei ole tietoa.

Vierailija
2/3 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://racers.lego.com/en-us/Products/Power%20Racers/8136.aspx - siis jonkun noista, ja oli varsin tyytyväinen! ;-) Ne on kai jotain suht uusia ja niissä on ideana se, että kun törmäävät, niin joku osa aina irtoaa ja sen voi sit napsauttaa takas paikalleen... ;-) En ollut itse nähnyt noita aiemmin, lienevätkö suht uusia? Ja mikä parasta, ovat siinä 10 euron kieppeillä. :-D

Edelliset vinkit muutenkin oikein hyviä. Itselleni tuli vielä mieleen useasti jo mainostamani Ein-O-Science -sarja, eli erilaisia " tiede" kokeilu-pakkauksia. Niitä on saattanut sankarilla jo ollakin, mutta osat kuluvat, joten tuskin haittaa, vaikka tulisi toinen samanlainenkin. Niitä on erilaisia - ja ovat jostain syytä monessa paikassa olleet viime aikoina tarjouksissa, onkohan joulumarkkinoille tulossa jotain uutta?

Ja sitten on vielä Geomag-magneetit ja vastaavat - mutta ne ovat usein aika arvokkaita, ellei löydä ihan pientä pakettia.

Sitten on aina kirjat... Onkohan kaverilla jo viimeisin Risto Räppääjä (" ja viimeinen tötterö" )? ;-) Niitä on saanut tarjoushintaan Suomalaisesta.

Käy kaupassa ennen perjantaita! ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikeeta, kun itse ei tunne kaveria niin hyvin ja oma poitsu vasta ekalla - ja siltähän ei mitään vinkkejä heru!

Täytyypä tästä kipasta kaupoilla ennen perjantaita, kiitti :D nikki