Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reiman Peuhari talvihaalarin

16.10.2007 |

hinta? Mistähän mahtaisi Turussa saada? Yritin Anttilasta saada sitä Lassien alessa 39 e olevaa haalaria, mutta koot olivat jo menneet, kun pääsin paikalle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Reiman Peuhari- haalari tunnetaan nykyään KIddo-nimellä ja Reiman kuvastossa hinta on 79¿. En tiedä missä sitä Turussa myydään, ainakin meillä löytyy Citymarketista.

Tässä tietoa uudesta Kiddosta:

Aiemmin Peuhari-tuotteiden nimellä tunnettu tuoteryhmä on uudistunut ja tunnetaan nyt nimellä Kiddo. Kiddo tuotteet ovat yhtä mukavia ja toimivia kuin aiemmat Peuhari- tuotteet, mutta kehitystä on tapahtunut erityisesti materiaalien osalta: Asujen yläosa on nyt valmistettu materiaalista, joka hylkii kosteutta entistä tehokkaammin. Alaosan kestävä Light Protec- materiaali taas on aiempaa taipuisampaa ja miellytävämpää.

Kiddo- tuotteet sopivat parhaiten tilanteisiin, joissa asulta kysytään ennen kaikkea lujuutta ja kestävyyttä. Parantuneen Vedenhylkivyytensä ansiosta Kiddo- tuotteet antavat tehokkaampaa suojaa myös kosteutta vastaan.

Vierailija
2/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos nämä tiedot kiinnostaa, niin laitan vielä nekin...

Kiddo haalarin vesipilariarvo yli 3000 mm

hengittävyysarvo yli 5000g/ m2/24h

kulutuksen kestävyys 20 000 kierrosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan Kiddo. Mä olen kovasti tykännyt Peuhareista pakkashaalarina. Onkohan tuo uusi Kiddo yhtä paksu kuin Peuhari? Ja miten lie kestävyydenkään, jos ovat ohentaneet kankaita...

No, mutta ei meille Peuharia olisi taas 3 vuoteen voinut tullakaan, mutta myönnettävä on, että nyt hiukka harmittaa, kun olen pojan vanhat Peuharit myynyt, ne kun jäi niin hirmuisen hyvässä kunnossa pieneksi. Mutta toppavaatteiden säilyttäminen 7 vuotta on kyllä aika mahdotonta.

Vierailija
4/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sammaa pukua myy myös Citymarket ja Tokmanni ja tarjoustalo ymTokmann konsernin liikkeet ja vielä melkein tuohon alehintaan kannattaa vielä yrittää

Vierailija
5/5 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä kiddo-pukua ja päättelin uudeksi Peuhariksi. Kuitenkaan en ollut tyytyväinen puvun kangasmateriaaleihin. Olen pitänyt peuharista tuon paksuuden ja kestävyyden vuoksi, mutta kankat eivät kyllä vastanneet tuntumaltaan minun mielestäni Peuharia. Täytynee katsoa peuharia käytettynä tai toivoa että viime talven puku vielä sopisi.