Laitanpa kysymyksen tännekin
 Kyselin jo tuolta odotus-puolelta tätä:
 " Hei kertoisitteko miten varhaisessa vaiheessa Acon 10:llä olette saaneet plussan? Senhän voi tehdä jo ennen menkkojen alkua, mutta miten aikaisin.. Luin jostain, että 10 päivää oviksen jälkeen Hcg alkaa nousta nopeasti nopeasti, jos kiinnittyminen on tapahtunut. " 
Kommentit (9)
Jostain olen lukenut, että kymmenentenä päivänä ovulaatiosta voisi jo näyttää. Jostain toisesta paikasta luin, että n.3pv ennen menkkojen alkua näyttäis. Itselläni ei ole kokemusta, kun kierrot on olleet epäsäännöllisiä...
 Testasin itse tänään apteekin Aconin kympillä kun rinnat ollu viime torstaista hellät/arat välillä enemmän ja välillä vähemmän. Toissa iltana venyttelin sohvalla ja sattui vasemmalle puolelle vatsaa sitten jonkin aikaa sen jälkeen. Muutenkin on olut masussa sellaisia tuntemuksia että hankin testin ja malttamattomana heti tekemään.
 Tulos oli kuitenkin nega. Kp 25/30.
 Tympimään rupes kun en malttanut odottaa... Nyt taistelen niin pitkään että menkat on tosissaan myöhässä ennen kuin testaan uudelleen =)
 Tällaisia kokemuksia minulla.
 Toivottavasti sinäkin jaksat sinnitellä =)
 Plussa onnea kaikille <3
 -thk-
 Tälläisiä testausaikoja löysin joskus täältä vauvakuumeelta, jolloin on jo plussa näkynyt: kp24/28-29 dpo 11, kp24/28-30 dpo 10, 23/28 dpo 11 ja jollakulla vielä dpo 8...
 En tiedä millä testillä ne on testattu.
 Nippara

eli 10 hcg reagoiva, testin tein 11 päivää ovisplussasta illalla, antoi aikas epäselvän tuloksen (toosi haalea viiva), mutta seuraavana aamuna jo selvempi ja siitä eteenpäin haamuja ja kunnon plussa 6 päivää tosta ekasta testistä.
 Mä sain vajaan kahden vuoden kuumeilun ja kymmenien tikutusten aikana haamuja aikaisimmillaan dpo8. Jaseimmiten testinä aconit.
 Tässä linkissä näkyy tämän viimisen kierron kuvat jolloin myös eka haamu dpo8.
 http://piipaa.page.tl/Etusivu.htm
 Parempia viivoja tuolloin tulikin sitten fastestilla jonka herkkyys on 25. Aconeita mulla ei tuolloin ollu enempää käytössä, mutta varmaan ois niissäkin näkyny ihan mukavasti tuo viivan kehitys.
 Näiltä ff:n sivuilta voi selailla (en tiedä toimiiko linkki) monien käyttäjien tikkukuvia! Jos linkki ei toimi niin sieltä ff:n sivuilta löytyy HPT/OPK photogallery jossa näkyy hyvinkin aikaisia viivoja!
 http://www.fertilityfriend.com/tg/galleryBrowse.php?offset=5&mode=search
 Onnea matkaan!

Kiitos kaikille, sain aika valaisevaa tietoa ja tuo kuvasarja " raskaustestin kehittymisestä plussaksi" valoi uskoa. Testasin meinaan itse tänä aamuna Acon 10:lla tyylipuhtaan negan -eipä kai tuo ois voinut muuta ollakkaan kun nyt on kp 22/28...?
 Minäpä taidan sitten tehdä " pohjat"  tuossa aikaisessa plussaamisessa. Meillä on kolme lasta ja ensimmäisen kanssa " maltoin" mieleni ja odotin dpo14 ja silloinkin plussa oli melko haalea. Kyseessä oli joku halpistesti apteekista ja vuosi oli-98.
 Keskimmäisen kanssa vasta malttamaton olinkin ( jos muka ovis olikin ollut aiemmin ym ym ) ja testasin haalean plussan JO dpo6. Testi oli muistaakseni Unistep ja vuosi-00.
 Kolmannen kanssa tein testin dpo11 ja sain haalean plussan päiväpissasta Prisman halpistestiin.
 En voi suositella tätä kenellekään mutta minkäs sitä kärsimättömyydelleen tekee ;)
 Yhden roskishaamun olen saanut tuolla Acon10:lla ja senkin testin tein liian aikaisin.
eikö kellään POSITIIVISTA kokemusta Acon kympistä?! Tää kuumeilu vie kohta järjen ja mulla alkaa olla ylikuumenemisen oireita. Pelkään jo että tämä jännitys irroittaa mahdollisen hedelmöittyneen munasolun.. !!!! Nyt otan iisisti ;)
Aconit tuli äsken postissa ja nyt pidättelen itteäni etten säntää huussiin niiden kanssa. Nyt kp 21/28, joten MITÄÄN mahista plussaan ei vielä ole, mutta milloin VOISI olla??