Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clomittaret vanhat ja uudet?!?

16.10.2007 |

Ihmeellisesti on maa nielaissut ennen niinkin aktiivisen joukon. Moni varmaankin siirtynyt (toivottavasti) jo odottajiin, vauvoihin ja taaperoihin : )

Tulin vaan kurkkaamaan ja kertomaan IHMEUUTISIA!!! meille on tulossa kahden clomipojan jatkoksi LUOMUkolmonen!!! Ihmeissäni olen tai enemmänkin järkyttynyt, kun kuopus vasta juuri ja juuri 1v.

No alussa mennään ja kaikkea voi sattua, mutta toivottavasti tämä loisi jonkunlaista toivonkipinä muillekin : )

art ja pojat

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sinut hyvin, art, vanhoista clomisteista. Plussailtiin silloin kai aika samoihin aikoihin, viime viikolla meidän tyttö täytti yhden vuoden. Poden jo uutta vauvakuumetta, mutta kroppa ei taida taaskaan toimia ilman clomeja ... ei tässä nyt vielä kauheaa kiirettä ole oikeasti. Ehkä mennään luomulinjalla tässä vielä puoli vuotta ja sitten uutta clomireseptiä hakemaan.

Vierailija
2/3 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hirrmusti onnea artille! Muistan sinut ja severonin clomistien pinosta, joka tosin taisi kirjoitella tuolla kuumeilupuolella. Itse olen 4kk vanhan clomit+inssi-tytön onnellinen äiti, clomipoika on jo seittemän:-) Mukavaa olis kuulla myös muitten kuulumisia ja toiv. tosiaan mahdollisimman moni on clomeista tai muualta tai luomuna apua saanut! -Hannalle- isot peukutukset ivf:ään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy vieläkin myöntää, että tämä on suoraan sanottuna järkytys. Jokapäivä mietin että itkisinkö vai nauraisin. Pojat vielä pieniä ja kolmas tulossa. Tarkoitus oli kyllä lähteä töihin ja asuntolainaa makselemaan... Mutta elämää ei voi suunnitella kuten jo olemme sen monesti todenneet...

Onnellinen olen, mutta tuleva huolestuttaa ikäeroa tulee 1v8kk. Esikoisella ja kakkosella tasan 2v ja koin sen raskaaksi : /

art

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi