Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruskovilla

16.10.2007 |

pesisitkö villapuvun koneessa käsinpesuohjelmalla.

on niin kovasti puklua että tuntuu ettei pelkkä tuuletus riitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muita Ruskovillan villavaatteita olen pessyt villaohjelmalla hyvällä menestyksellä. Kerran livahti kypärämyssy muun pyykin kanssa 40 asteen pesuunkin, eikä kutistunut ainakaan niin että olisin huomannut. Villaohjelmassa käytän pesuaineena Sonettin villanpesuainetta ja sen jälkeen olen vielä laittanut lanoliinikylpyyn, niin pysyy pehmoisena.

Vierailija
2/3 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole pessyt Ruskovillaa pesukoneessa, ja yrittänyt välttää muutenkin pesua. Olen pessyt käsin haalealla vedellä (ja nyrkkipyykkin tarkoitetulla pesujauheella) vain tahrakohdat, ja huuhdellut useaan kertaan. Puku kuitenkin kuluu pesussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen villaiset Ruskovillan vaippahousut, bodyt, tumput, sukat, villahaalarit ym. koneessa villanpesuohjelmalla 30 asteessa. (On joskus menneet 40 asteessakin ilman vahinkoja...) Pesuaineena Sonett-villanpesuaine ja minä myös lanoliinitan muutkin kuin vaippahousut. " Turhaan" ei villaa tietysti kannata pestä, mutta kyllähän ne puklut on saatava pois... ;) Ja meidän Ruskovillat eivät ainakaan ole pesuissa mitenkään kärsineet, päin vastoin, " uudemman" näköisinä tulevat pesusta ulos.