Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun en luota miesystäväni.. Miten voisin luottaa?

Vierailija
15.10.2007 |

Minua ei ole petetty aikaisemmissa suhteissa. Ei siis voi olla siitä kiinni. Yhdessä olemme olleet jo useamman kuukauden tämän nykyisen kanssa. Minulla tulee välillä, ja juuri nyt on paraikaa, olo, että mieheni on kanssani jostain muusta syystä kuin siitä, että rakastaa minua. Ajattelen, että hänen mielessään on toinen nainen jota ei saanut, ja siksi " otti" minut tai hänellä on kotipaikkakunnallaan joku jonka haluaa nähdä kun käy vanhempiensa luona jne.

Mies sanoo että rakastaa, nukumme joka yö yhdessä, kiinni toisissamme. Mies ottaa kainaloon, puhuu tunteistaan ja pussaa. Ihanaa seksiä puolin ja toisin. Mies tekee kotitöitä välillä, vaikka itse teen 95 prosenttisesti kaiken, koska mies tekee tosi pitkää päivää ja välillä lauantaisinkin. Tekee kuitenkin ruokaa, pesee pyykkiä. Maksaa melkein kaiken, jos käydään jossakin tai ostetaan ruokaa kotiin. (itse olen pienituloinen). En näe siis mitään syytä, miksi epäillä näin kuin epäilen, mies ei " hyödy" minusta mitenkään. Itseasiassa pääsisi paljon vähemmällä jos ei olisi kanssani, säästäisi paljon rahaa, aikaa, jne.

Mistä tämä tunne voi johtua? Miten saisin epäluottamuksen pois? En usko, että minua pettää tai että hänellä olisi joku toinen nainen, mutta tavallaan ajattelen, että hän on kanssani " koska parempaa ei ole ja vaihdan heti jos paremman saan, tai sen ja sen tytön menneisyydestä takaisin" , itse taas ole ihan rakastunut ja en voisi elää ilman miestäni, enkä halua, enkä ikinä vaihtaisi häntä vaikka mikä prinssi valkealla ratsullaan tulisi ovelleni. Ja mies varmaan ajattelee samaan tyyliin minusta, mutta silti en vaan " halua" uskoa.

Ymmärtääkö kukaan mitä ajattelen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on liian hyvä ollakseen kanssasi, liian hyvää ollakseen totta.

Oletko varma omista tunteista? Mietippä jos mies ei olisi kanssasi, mitä tekisit missä olisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi